Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_AB_ schreef:Alles dubbel meenemen! Dus het dubbele aantal van wat je nodig denkt te hebben aan luiers, setjes kleding, hydrofielen etc
cijsalover schreef:Oeh ik volg! Ga in februari ook vliegen met een dreumes van dan 1.5. Naar Zanzibar, heen is een nachtvlucht. Vooral het slapen zie ik tegenop.. een wiegje is ze te groot voor, eigen stoel te jong voor. Dus dan maar op schoot? In de draagzak eventueel? Zou dit wat zijn? https://www.bol.com/nl/p/deryan-airtrav ... androidapp
janderegelaa schreef:Kabayo schreef:Jolliegirl ik geef flesvoeding dus dat is opzich makkelijk te regelenEn een lekkere deken zal ik meememen. Ik zal mijn ervaring hier zeker even plaatsen naderhand!
_AB_ Dankje! Dat is wel een goede tip!
Mairead wat fijn een ervaring vanuit de vliegtuigmaatschappij. Ik vlieg met KLM en heb deze stoelen. Met opzet de dure stoelen gekozen voor meer ruimte bij de benen. Dan kan ze evt nog op de grond slapen/spelen.
[ Afbeelding ]
Heb je tips voor haar oren? Kan ik er iets tegen doen? Of helaas niks. Zelf heb ik er gelukkig weinig last van.
Wat fijn dat de draagzak bevestigd word. Dit lijkt mij ook de fijnste keuze en neemt weinig ruimte in.
Kan ik KLM bellen voor een wiegje zodat ik wel zekerheid heb?
Jij mag die stoel helemaal niet met een baby want dat is bij de nooduitgang. Daar mogen geen kinderen.
Kabayo schreef:Sannans daar had ik nog niet eens over nagedacht, goede tip! Fijne tips ook wbt voeden. Ik zal het zeker meenemen
Hoe ging het bij jullie? Goede vlucht gehad?
Flowq schreef:cijsalover schreef:Oeh ik volg! Ga in februari ook vliegen met een dreumes van dan 1.5. Naar Zanzibar, heen is een nachtvlucht. Vooral het slapen zie ik tegenop.. een wiegje is ze te groot voor, eigen stoel te jong voor. Dus dan maar op schoot? In de draagzak eventueel? Zou dit wat zijn? https://www.bol.com/nl/p/deryan-airtrav ... androidapp
Zeker super fijn! Met 1,5 zijn ze misschien al wel wat groot ervoor. Onze zoon is al vrij groot en past er niet helemaal op. Dekentje verliest daardoor z’n functie een beetje. Maar toch vond ik het ideaal!
Wij hebben ook 1 nachtvlucht gehad en gewoon het ritme aangehouden. Avondeten-spelen-slaapzakje-flesje. Heeft toen 6 uur geslapen.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Sannens schreef:Verder hadden we een eigen stoel voor haar geboekt. Ik zag dat een andere bokker zei dat ze met 1,5 jaar daar te jong voor zijn, maar zo lang je betaalt kan natuurlijk alles! Wij vonden dat erg fijn vanwege lange vlucht (naar Los Angeles) met een 1,5 jaar oud kindje.
Sannens schreef:Hier ook de Joolz aer+, deze mag officieel mee als handbagage bij klm! En anders wordt hij bij de gate ingenomen en krijg je hem op bestemming bij de gate weer terug.
Verder: geen flessenwarmer maar een thermosfles met heet water. Fles koud water erbij en je kan elk moment een hete fles maken. Heet water op? Overal bij elk café bij te vullen!