Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
senna21 schreef:Wat een leuk Hans en Grietje huis.
Voor ons wel jammer dat jullie niet hoeven te verbouwen,maar ik volg graag jullie avonturen.
Monique1963 schreef:HA! Daar ben je dan! Nogmaals gefeliciteerd. Leuk dat je er nu een topic over geopend hebt! Ik hoop dat je updates maakt, dan blijf ik volgen! Ik vind het een schitterend sfeervol huis! Fijn dat het je een goed gevoel geeft.
En wat is je tijdlijn? Hoeveel jaar vakantiehuis? En ga je het zelf ook verhuren tot je er voor vast zit? En wat is je planning daarin? Over hoeveel jaar wil je emigreren? En komt je paard dan aan huis te staan?
LOL, wat een vragen hè? Je weet dacht ik dat we een emigratietopic van bokkers hebben toch? Die vinden het vast ook leuk als je daar je ervaringen deelt!
Ik ben jaloers op het heerlijke traject dat er nu voor je aanbreekt. Het telkens daar aanlanden vanuit het drukke NL is zoooo heerlijk! Thuiskomen!
Veel plezier!
vikki schreef:Dat ik vreeeeeeeeeselijk ongeduldig aan het worden omdat we nog steeds geen definitieve sleuteloverdracht datum hebben... ik heb vandaag besloten dat ik woensdagochtend mag bellen, dan is het 5 februari... laatste bericht (8 januari) was dat de notaris nog in afwachting was van papierwerk voor de landregistratie. Streefdatum was 1 maart maar dat wordt zo wel kort dag met verlof aanvragen en gite boeken. Zenuwslopend dit, ik word gek!
Ik heb video's bekeken van badkamerrenovaties met wandpanelen, heb een online winkelwagen gevuld bij Leroy Merlin, heb de Blokker voor een deel leeg gekocht toen dat nog kon... het zou zooooooo fijn zijn om de sleutels te hebben en zelf te kunnen inventariseren wat we hebben en wat we op korte termijn willen kopen. Geduld is zo niet mijn sterkste punt . Eigenlijk zou ik morgen wel willen bellen, maar dat heeft misschien geen zin zo kort voor het weekend.