Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aranel schreef:Voor de losse boekers: Waar kopen jullie je vliegtickets?
Als ik kijk op skyscanner of andere dergelijke websites kom ik op prijzen die ik bij bijvoorbeeld Prijsvrij betaal voor een complete pakketreis naar dezelfde bestemming voor ons gezin.
iirrssjjee schreef:All incl, of verblijf op 1 vaste plek boek ik gewoon via Sunweb/Corendon/Tui, wat dan ook.
Vorige keer een rondreis door Lapland heb ik alles zelf losgeboekt. Vind dat sinds corona wel "enger" want stel het gaat niet door, krijg ik dan wel overal mijn geld terug?
Travel_me schreef:iirrssjjee schreef:All incl, of verblijf op 1 vaste plek boek ik gewoon via Sunweb/Corendon/Tui, wat dan ook.
Vorige keer een rondreis door Lapland heb ik alles zelf losgeboekt. Vind dat sinds corona wel "enger" want stel het gaat niet door, krijg ik dan wel overal mijn geld terug?
Ik doe meestal via booking en kies eigenlijk altijd voor tot een dag van te voren annuleren. Ook al vaak gebruik van gemaakt (met backpacken verander je toch vaker van planning)
Ladyson schreef:Ik boek waar t t goedkoopste is, bij voorkeur niet via de reisorganisatie. Ik vind t altijd zo irritant dat je dan bent aangekomen en dan in een bus moet gaan wachten tot de bus compleet is en dan 1 voor 1 al die hotels af..