Horse Event 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 14:00

immanuela29 schreef:
Ik ga dit jaar weer eens! Maar ik ga deze keer naar de Youth editie, ookal ben ik al volwassen :')
Maar de PRO editie vond ik enorm minder(was ik 2 jaar geleden heen gegaan). Ik had op youtube gekeken naar de youth editie en vond die er leuker uitzien. :j

dat vind ik ook :) ik ga voor de kids naar de youth editie maar toen ik het programma zag dacht ik ; dit vind ik eigenlijk zelf ook veel leuker :D

JameyDL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 14:30

Sassy4barrel schreef:
immanuela29 schreef:
Ik ga dit jaar weer eens! Maar ik ga deze keer naar de Youth editie, ookal ben ik al volwassen :')
Maar de PRO editie vond ik enorm minder(was ik 2 jaar geleden heen gegaan). Ik had op youtube gekeken naar de youth editie en vond die er leuker uitzien. :j

dat vind ik ook :) ik ga voor de kids naar de youth editie maar toen ik het programma zag dacht ik ; dit vind ik eigenlijk zelf ook veel leuker :D

Ohh ik was juist een beetje teleurgesteld in het programma, en vol met rond rennende kinderen en de shows vond ik niet heel informatief. Bijv rond rennende pony's die over dingetjes springen vind ik voor 5 min wel grappig maar daarna denk ik heb dit wel weer gezien. Vandaar dat ik dit jaar naar het pro weekend ga :)

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-24 17:12

Wij zijn 2 jaar geleden naar Youth gegaan.. we voelden ons daar erg oud tussen de vloggende jeugd :')
Toch hebben we ons wel vermaakt, maar daar hebben we niet veel voor nodig :))

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Horse Event 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 17:23

Tips voor parkeren? Je koopt een parkeerkaart en je kan gewoon bij het terrein parkeren.

Ik vind Youth altijd erg druk met veel gillende kinderen en de clinics/show zijn meer gericht op kinderen, de jeugdige ruiter. Je vind er niet zoveel diepgang zeg maar.

Hermelijnhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 21:20

Vanillia schreef:
Ik ga naar youth op zondag met mijn nichtje en ik ben er zelf nog nooit geweest. Hebben jullie nog praktische tips qua parkeren etc?

Zorg dat je met een Mercedes komt. Hoe oud of krakkemikkig ie ook is; je parkeert er gratis mee op de VIP, helemaal vooraan! Voor de rest is parkeren goed geregeld, hoor. Redelijk vlakbij. Vorig jaar was ik relatief laat (omdat vanwege de hitte Horse Event veel eerder op de ochtend begon) en stond ik achteraan. Dat was wel even sjouwen met mijn 60 kilo aan aankopen. Een kluisje huren of tussendoor je spulletjes even langs de auto brengen is echt een aanrader! Ik neem dit jaar beide weekenden een grote rugtas mee, want die IKEA tas die ik vorig jaar zo handig vond ging op een gegeven moment erg snijden. Dus een rugtas voor alle voer en zware dingen, een IKEA tas voor lle dekjes, halsters, kleding en ander licht spul. :-)

En bij de echte publiekstrekkers ver van tevoren een stoeltje kiezen, anders kun je het vergeten! Oh! De churros! Ook een aanrader! :-)

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 12:05

Hermelijnhof schreef:
Vanillia schreef:
Ik ga naar youth op zondag met mijn nichtje en ik ben er zelf nog nooit geweest. Hebben jullie nog praktische tips qua parkeren etc?

Zorg dat je met een Mercedes komt. Hoe oud of krakkemikkig ie ook is; je parkeert er gratis mee op de VIP, helemaal vooraan! Voor de rest is parkeren goed geregeld, hoor. Redelijk vlakbij. Vorig jaar was ik relatief laat (omdat vanwege de hitte Horse Event veel eerder op de ochtend begon) en stond ik achteraan. Dat was wel even sjouwen met mijn 60 kilo aan aankopen. Een kluisje huren of tussendoor je spulletjes even langs de auto brengen is echt een aanrader! Ik neem dit jaar beide weekenden een grote rugtas mee, want die IKEA tas die ik vorig jaar zo handig vond ging op een gegeven moment erg snijden. Dus een rugtas voor alle voer en zware dingen, een IKEA tas voor lle dekjes, halsters, kleding en ander licht spul. :-)

En bij de echte publiekstrekkers ver van tevoren een stoeltje kiezen, anders kun je het vergeten! Oh! De churros! Ook een aanrader! :-)

wat zijn de publiekstrekkers bij de jeugd ? :)

Hermelijnhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 12:21

Sassy4barrel schreef:
wat zijn de publiekstrekkers bij de jeugd ? :)

Kristy Snepvangers, Britt Dekker (maar ook Esra en Benthe van Paardenpraat), Jesse Drent...

JosefienE

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 16:21

Iemand die weet of je online het parkeer ticket moet kopen of dat dat ook terplekke kan?

Er is zeker geen gratis parkeer optie?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 16:53

Nee, die is er niet. :+
Parkeerkaart is volgens mij daar te koop? Maar dat weet ik niet zeker? Krijg je die optie niet als je online een kaartje koopt?

JosefienE

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 17:04

Bellatrix schreef:
Nee, die is er niet. :+
Parkeerkaart is volgens mij daar te koop? Maar dat weet ik niet zeker? Krijg je die optie niet als je online een kaartje koopt?

Ik heb twee kaartjes gewonnen :o was mij er dus niet bewust van dat het betaald parkeren was tot ik het hier las haha

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 17:07

Aha, ja dan snap ik dat je het niet weet. :+

Hermelijnhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 18:03

JosefienE schreef:
Iemand die weet of je online het parkeer ticket moet kopen of dat dat ook terplekke kan?

Er is zeker geen gratis parkeer optie?

Je kunt inderdaad gratis parkeren als je; a) zo vroeg komt dat je in de woonwijk naast het Expo parkeert en twee uur wacht op de openings, of b) als je in een Mercedes komt.

Je kunt losse parkeertickets kopen online op de site van Horse Event, maar ook zodra je binnen bent aan je rechterhand.

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 20:28

Ik heb ze via de penny gekocht en daar was ook geen optie om parkeer ticket erbij te kopen .. wel programma boekje dus moet ik ook ter plaatse doen :)

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 22:19

Ik ga met m'n dochter van 7 ook naar HE YouTube. We gaan het beleven :')
We moeten 2.5u rijden. Weet iemand of het aanschuiven meevalt als je ruim voor openingstijd aankomt?parkeerticket moet ik nog regelen. Weet iemand of er laadplekken zijn op de parkeerplekken, scheelt weer onderweg 'tanken'.

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-24 09:32

Ik ga met mijn dochter van 8 de 21e naar HE youth. Ze weet nog niet dat ik kaarten heb, heeft het er elke dag over. Via de Penny besteld, dus daar krijgt ze nog een goodybag oid.
Van tevoren wel even bekijken wat we willen zien. Voor ons is het dichtbij gelukkig.

Hermelijnhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-24 21:30

Ik ga drie keer dit jaar, 14 en 15 en de week erop op 22. Beter, want vorig jaar heb ik alle inkopen op 1 dag gedaan; ik was kapot, hahaha.

nuevo_mien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-24 09:28

Hermelijnhof schreef:
Vanillia schreef:

60 kilo aan aankopen??
Zijn er zoveel leuke dingen te koop?
Goede tip dan in een goede tas mee te nemen.
Ik ga met mijn dochter plus vriendinnen naar de youth

Hermelijnhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-24 13:26

nuevo_mien schreef:
60 kilo aan aankopen??
Zijn er zoveel leuke dingen te koop?
Goede tip dan in een goede tas mee te nemen.
Ik ga met mijn dochter plus vriendinnen naar de youth

Ik kan nogal kleurrijk praten, het was natuurlijk niet letterlijk 60 kilo, hihi. Maar ik was wel een paar honderd armer een goede aanbiedingen. Ik had wat LeMieux, maar voornamelijk voer en supplementen. Dan gaat zo een tas aardig trekken op een gegeven moment. Dus ik ga nu drie keer, dan kan ik iedere keer een beetje meenemen, en inderdaad; ik neem dit keer een grote rugtas mee, met een opgevouwen IKEA tas voor de zekerheid en de dekjes en ander licht maar groot spul.

nuevo_mien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-24 13:44

Ik wilde dit weekend naar Epplejeck gaan maar zo te lezen kun je ook goed slagen op HE!

Kun je vantevoren trouwens ook ergens de koopjes / aanbiedingen zien?

dioni

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-24 13:50

Is het zeker dat je ook dit jaar met een mercedes gratis kan parkeren?
Ik kan het nergens op de site vinden.

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-24 14:02

dioni schreef:

Ben dat ook nog nergens tegen gekomen hoor.

Vorig jaar was dat omdat Mercedes hoofdsponsor was en daar moest je je van te voren voor aanmelden.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-24 14:32

Ik zou er maar niet op rekenen.

Hermelijnhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-24 14:43

nuevo_mien schreef:
Ik wilde dit weekend naar Epplejeck gaan maar zo te lezen kun je ook goed slagen op HE!

Kun je vantevoren trouwens ook ergens de koopjes / aanbiedingen zien?

Zeker, op de website van Horse Event kun je zien wie de standhouders zijn, en als je daar op klikt kun je al veel zien.

Hermelijnhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-24 14:43

dravergekkie schreef:
dioni schreef:

Ben dat ook nog nergens tegen gekomen hoor.

Vorig jaar was dat omdat Mercedes hoofdsponsor was en daar moest je je van te voren voor aanmelden.

Jullie hebben helemaal gelijk; ik ben er eigenlijk gewoon van uitgegaan. Ik rijd geen Mercedes dus voor mij sowieso niet van toepassing, maar inderdaad; ik kan niet bevestigen dat dat dit jaar ook zo is. Maar goed, dat ene tientje...

DDDara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-24 15:24

Heeft iemand nog een kortingcode? Voorheen had je die bij PaardenPraatTV, Felinehoi in de KWPN en de hoefslag..... Maar ik heb ze dit jaar allemaal gemist....