Vakantie begin oktober, waar heen?? (Europa)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 18:25

Misschien een gek idee maar voor dit geld kun je ook lekker 2 weekjes naar Bali? Of is dat te ver?
Even een voorbeeld:
€873.- per ticket. €1746 per stel.
Villa met 2 slaapkamers incl eigen zwembad: €1000.- totaal (500 per stel) https://www.booking.com/Share-rIfJ1H2
Dus €2246.- per stel
Vliegen met Emirates vanaf Schiphol, 18 uur.

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-24 15:10

Rambogirl schreef:
Kaapverdie (Sal) was heerlijk warm, zie 30+ graden, maar heel eerlijk ga ik niet meer terug. Buiten het resort een een aantal excursies is er niks te doen. En dan is Sal nog het eiland met het meeste entertainment, wordt er gezegd....

Juist niet. Sal is juist het saaiste eiland. Geen klap te beleven hoor ik van iedereen die daar is geweest

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-24 11:03

Earth schreef:
Misschien een gek idee maar voor dit geld kun je ook lekker 2 weekjes naar Bali? Of is dat te ver?
Even een voorbeeld:
€873.- per ticket. €1746 per stel.
Villa met 2 slaapkamers incl eigen zwembad: €1000.- totaal (500 per stel) https://www.booking.com/Share-rIfJ1H2
Dus €2246.- per stel
Vliegen met Emirates vanaf Schiphol, 18 uur.

Nee dat gaat hem niet worden, mijn ouders willen geen 2 weken weg. Ook zo ver vliegen voor "maar" 2 weken vind ik wat zonde; ik weet hoe slecht ik ga op een jet lag. Maar voor anderen vast een optie!!

We hebben nog niks gevonden, Blue Lagoon zie ik dit jaar veel slechte recensies over qua eten..
En mijn moeder is een zeur qua vliegtijden haha.

Maar wel super bedankt voor de tips, heb er al zeker hele bruikbare dingen uit kunnen halen.

leeslampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-24 18:24

Oud topic, ik negeer de rode letters even :D

Wat is het uiteindelijk geworden TS??

Palmera schreef:
leeslampje schreef:
Weet iemand hoe het nu na de grote brand op La Palma is? Die bestemming overweeg ik voor midden oktober.

En ik zag Sicilië voorbij komen, die staat hier ook op het lijstje. Is iemand daar al eens midden/eind oktober geweest en hoe is de temperatuur dan?

Nee joh, die brand zie je bijna niks meer van, de canarische den kan uitstekend tegen vuur, laat je daar niet door tegenhouden.

Wij hebben in oktober een weekje La Palma geboekt, heel veel zin in :)

Sodera

Re: Vakantie begin oktober, waar heen?? (Europa)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-24 12:01

Het is uiteindelijk toch maar weer Lanzarote geworden, veilige keuze haha.

Ik had mijn hoop gevestigd op een TUI at home onafhankelijke reisadviseur maar die heeft 4 weken later nog niks van zich laten horen na een telefoongesprek over wat we zochten, dus blij dat we dit toch zelf maar hebben geboekt.

Het is een villa met eigen zwembad in Puerto del Carmen, dus dat wordt sowieso fijn.

DWitzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 12:07

En een B&B? Auto huren en daar vandaan uitstapjes maken? Ik kan je https://www.todosytonya.com/ in Zuid Spanje aanraden! Is een NLse eigenaresse. Vliegen op Malaga, ca 45 minuutjes rijden...

leeslampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 12:08

Ah leuk TS, ook een Canarisch eiland. Lanzarote viel bij ons af omdat mijn vriend er laatst nog geweest is en we wilden beiden wat nieuws. Alvast veel plezier!

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-24 01:39

leeslampje schreef:

Wij hebben in oktober een weekje La Palma geboekt, heel veel zin in :)[/quote]
Leuk! Als je de laatste vulkaan van dichtbij wilt zien, de onbetaalbare sterrenhemel of welke andere excursie dan ook: laat maar weten! :)