Pittige wandelingen Benelux/Duitsland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 17:29

Dorus schreef:
Ja echt hè!
Ik ga die binnenkort nog eens lopen heb ik afgelopen weken in Luxemburg besloten, ik heb de Eislek pied Hosingen aan mijn lijstje toegevoegd. En de Eislek pied Kautenbach staat ook hoog op mijn lijstje, maar dat is 15km en dan zal ik eerst m’n enkel weer wat meer op de rit moeten krijgen.
En na mijn avontuur in Zweden heb ik eigenlijk ook stiekem een redo van de Lee trail op mijn lijstje staan, maar dan met backpack. Alleen zijn de campings op de tweede helft van de route wat dun gezaaid dus daar moet ik nog even wat stevig onderzoek naar doen.

Had toevallig een facebook herinnering

Afbeelding
Vandaag 2 jaar geleden.

Wat een gaaf idee! Ik wil nu eerst de mullerthal trail in z’n geheel lopen, maar dan wel in kleinere etappes dan de 3 hoofdroutes :)

Heb nu ook de guttland trails ontdekt :D en eentje af kunnen strepen, de déck lay.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-24 20:48

gaucho schreef:
Volgens mij zijn er qua ov ook wel goede mogelijkheden.

Ik zou m ook wel een keer willen lopen, maar volgend jaar eerst de Malerweg. Misschien kan ik m nog ergens tussendoor proppen. Ik heb altijd te veel plannen.

Zeker! En het OV is gratis in Luxemburg! Maar dat is niet wat ik in mijn hoofd heb O:)
Wij hebben de Lee trail toen in zes etappes gelopen en muv halverwege de etappe Hoscheid/Kautenbach hadden we iedere keer met het OV terug naar onze uitvalsbasis gekund. Buiten dat het toen nog niet gratis was weet ik eigenlijk niet waarom we daar toen niet voor gekozen hebben.

@Emori: wat een gave foto!

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-24 08:11

Ohhh de Molberlee is <3 <3
Daar heb ik nu een route van 21km op m'n komoot opgeslagen. Dat wordt wel m'n langste route die ik ooit gelopen heb tot nu toe, het zal even ploeteren zijn.
Maar 15km in heuvelachtig gebied doe ik ook met niet al te veel moeite, dus dat moet ook lukken, toch? :')

Ik heb een doel in m'n vakantie, mezelf zo afgemat mogelijk maken blijkbaar, maar dan wel op de mooiste trails _O-

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-24 08:25

Ik kan door mijn fitness niveau in te vullen in Komoot redelijk goed inschatten hoe lang ik over een wandeling doe. Tot en met de heuvels van de Ardennen en de Eifel komt dat overeen met atletisch, in het hooggebergte met bepakking loop ik dezelfde tijden als 'goed in vorm'.

Vind ik zelf wel handig om enigszins te plannen hoe laat ik terug ben.