Wat verwacht je van een bnb?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 18:35

Dit vind ik ook nog wel meevallen als ik eerlijk ben. Doekje erover en evt kussen omdraaien en je had er denk ik prima kunnen zitten. (Oke, vliegen even daargelaten dan)

Maar ik vind dit erg weinig vogel poep.

Spoiler:
Even voorbeeld van hoe snel het bij ons gaat. Mijn auto had ik net 2 dagen voor deze foto gewassen.

Afbeelding

Renee1991

Re: Wat verwacht je van een bnb?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 18:53

Oh dit vind ik ook erg meevallen, sorry. Zeker als die mensen niet dagelijks in de buurt zijn van een b&b en moeten vertrouwen op een schoonmaker.

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-24 18:55

Gaan jullie dan met je kont op de vogel piep zitten?
Er is helaas maar een vaatdoekje die gebruikt wordt voor binnen. Vies om dat daar te gebruiken de rest van de bank zit er meer onder. En de onderkant van de kussens zijn erger.
Ik heb ze zelf omgedraaid.

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 18:57

Nee dat niet, maar dan had ik desnoods even goedkope doekjes gehaald om het schoon te maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 18:58

Nou dat valt best mee zo vanaf de foto's te zien. Één vaatdoekje is niet zo gek toch?
Is in gewone vakantiehuizen vaak ook zo. Wij nemen gewoon zelf altijd doekjes en een schoonmaakspray mee. Is alles altijd zo klaar.

Karlijnxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 19:07

De vliegen is Zwitserland zijn dit jaar verschrikkelijk. Dit omdat het nogsteeds erg nat is, maakt niet uit waar je zit (behalve als je serieus hoog zit). Paarden worden ook helemaal gek. Rest van de issues zijn niet netjes, maar (behalve 1), niet onoverkomelijk.
Bij iedere Migros of coop had je even doekjes kunnen kopen, zelfde als een handdoek om te zitten.
Met betrekking tot de kachel is een ander verhaal, dit kan gevaarlijk zijn. Ieder jaar moet de schoorsteen geveegd en gecheckt worden. Als je hier nog wat mee wil, zou ik hierom vragen.

700 voor 5 dagen is prima prijs voor CH zonder schoonmaak, etc want zoals ik hoor zit je niet in een hoogseizoen voor waar je was? Gelukkig veel mooie plekjes in CH dus ik zou sowieso niet aanraden om enkel in je huisje te zitten.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 19:09

Soms ga ik er wel gewoon op zitten met mijn oude kloffie, anders een handdoek/dekentje erop leggen en dan kun je schoon zitten. Hier is het niet anders.

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 19:10

Oh wauw. Ik had iets heel aftands verwacht. Dit zijn kleine poepjes die met een zakdoekje zo weg te vegen zijn…

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 19:11

Ik zat op 2 plekken op een camping in Zwitserland en daar was serieus niks geks aan viezigheid in de buurt, maar er waren echt heel veel vliegen.
Heb mij ingesprayd en gewoon buiten gezeten, moet wel met onze kleine kampeerbus.

Daar kan een b&b host weinig aan doen.
Zou bijna zeggen, wees blij dat er nog vogels zitten, die vangen nog wat vliegen weg.

sterregoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 19:14

Je klacht over de kachel vind ik wel een belangrijke. Je mag toch verwachten dat je een beetje bij kunt stoken als je het koud hebt.

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-24 19:17

Zoals ik zei is dit niet alles. Er zijn plekken veel erger dan dit.
Dit zijn de mindere fotos
Ik heb vaker in verschillende huisjes gezeten maar zit nog niet mee gemaakt.
Laatst bijgewerkt door FennyPower op 28-06-24 19:20, in het totaal 1 keer bewerkt

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 19:19

Hier zitten altijd veel mussen en zo ziet onze tafel er ook na een paar dagen uit.
Welkom in het buitengebied denk ik dan maar.
Nu is onze tafel van glad materiaal en makkelijker af doen. Maar het moet wel elke keer.

Kussen zou ik een badlaken op gooien, maar zou ik toch al doen. Daar heeft iedereen met zijn zweetbillen en wat nog meer opgezeten.

Jammer dat je daar je vakantie door laat verpesten

sterregoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 19:25

Ik neem ook altijd wel extra vaatdoekjes enzo mee. Mijn laatste uitje ( ik ga niet zo vaak) ook wel wat vogelpoep verwijderd. En ook op een niet echt schoon kussen gezeten. Niet ideaal, maar het hoeft je vakantie niet te verpesten.

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 19:31

Ik vind dat mensen erg makkelijk over ts haar klachten praten.

Vaatdoekje zou mij ookn iet uitmaken, tafel zou ik ff fatsoeneren maar een verhuurder hoort gewoon bereikbaar te zijn en te reageren.

Kachel hoort ook gebruikt te kunnen worden.

Ik heb vaker verhuurders moeten contacten en tot nu toe altijd snel te woord gestaan en ook goed opgelost.

Zou ook zeker een review achterlaten.

Renee1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 19:34

Verhuurder heeft toch ook gereageerd?
Als ik de foto's zie zou ik ook niet zo hard rennen als verhuurder.
En wat ik bijzonder vind als je zo'n topic opent, dat je dan de foto's plaatst waar het minst op te zien is.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 19:39

Heb je een klacht ingediend bij airbnb want die kunnen tussen jou en de host bemiddelen

Waar in Zwitserland zit je dat al het mooie minstens 1,5 uur rijden is

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 21:09

Oh ik zou dit ook heel vies vinden. Er zijn toch wel mogelijkheden om dit te voorkomen denk ik dan. Tafel verplaatsen, iets ophangen, iets erover heen doen. En deze tafel is ook moeilijk af te nemen. De kussens van de stoelen kunnen er ook niet af?

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 22:02

Je hoeft je eten er niet op te leggen ofzo, dat ligt op een bord. Dit is in het buitengebied echt niet gek. Ik snap de klacht op basis van deze foto's niet zo goed.

Vieze kussens zijn vervelend, maar handdoek erop en klaar! En vliegen zijn er door de nattigheid overal heel veel nu. Daar kan de verhuurder niks aan doen.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 23:02

Ik verplaats deze naar BEU Bokt Erop Uit, daar past het beter

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 13:36

Ik snap wel dat TS het niet leuk vind dat het er zo bij staat.

Je zou toch verwachten dat de BNB eigenaar even vooraf aan de verhuur, de boel even checkt en schoon maakt waar nodig? De vliegen kan hij niks aan doen, hoewel het ophangen van een vliegenval ook niet echt heel zwaar werk is.

Maar ja, dat ben ik. De eigenaar had wel iets meer moeite kunnen doen, zeker na de klachten.

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-24 15:00

We zijn inmiddels thuis.
Ik heb laten weten nogmaals dat ik het jammer vond dat het zo gelopen is .
Enigste wat ik terug gestuurd kreeg was een emoji met een zwaaiende hand..
Vind dat niet professioneel.

Friesfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 15:10

Begrijpelijk dat je baalt dat de vakantie niet zo gelopen is als je gehoopt had.

Wat ik me wel afvraag op basis van je berichten in het topic; ben je duidelijk geweest naar de eigenaar van de BNB en heb je een 'eis' gesteld wat je van hem verwachtte? Een tegemoetkoming of iets dergelijks?

Als je je naar de eigenaar net zo afwachtend hebt opgesteld als dat je naar voren doet komen in je berichten hier kan ik me namelijk wel voorstellen dat de eigenaar de 'ene-oor-in-andere-oor-uit' mentaliteit aanneemt.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 15:11

Nogmaals ts heb je contact opgenomen met air BnB? Zij zijn de personen die dit op kunnen lossen

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-24 15:17

Friesfanaat schreef:
Begrijpelijk dat je baalt dat de vakantie niet zo gelopen is als je gehoopt had.

Wat ik me wel afvraag op basis van je berichten in het topic; ben je duidelijk geweest naar de eigenaar van de BNB en heb je een 'eis' gesteld wat je van hem verwachtte? Een tegemoetkoming of iets dergelijks?

Als je je naar de eigenaar net zo afwachtend hebt opgesteld als dat je naar voren doet komen in je berichten hier kan ik me namelijk wel voorstellen dat de eigenaar de 'ene-oor-in-andere-oor-uit' mentaliteit aanneemt.

Ik heb het gehad over een tegemoetkoming ja.
En ook gevraagd of er anders een oplossing geboden kan worden voor het probleem.

Ik ga contact opnemen met airbnb

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 17:28

Je opent een topic over hoe vies het is, maar laat dan foto's zien van de minste plekjes? Ik zou geloof ik juist de vieste plekken laten zien dan.... Sorry ik snap dat je baalt, maar een schoonmaakdoekje is zo gekocht.
Vliegen zijn irritant, maar niet iets waar de verhuurder wat aan kan doen? Tenzij hij een stronthoop naast het verhuurde appartement heeft liggen.... Kachel is wel gevaarlijk, daar is je klacht zeker terecht! En ook jammer dat je minder privacy hebt dan gedacht, maar het lijkt me niet dat je je vakantie hierdoor laat verpesten? €700,- voor 5 dagen in Zwitserland lijkt me ook echt geen verkeerde prijs. Het is gewoon een heel duur land....

Wat ik verwacht; een goede schone slaapplek met een fijne plek om te zitten en een prima ontbijt (hoeft niet hoogstaand, maar mag wel meer zijn dan een zak brood en wat beleg zeg maar...