Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Em_ schreef:Heb m'n lijstje aangevuld door jullie vele en goeie tips!
- woensdag(avond) braderie Egmond aan Zee
- donderdag markt in Schagen
- vrijdag markt in Alkmaar (en stadswandeling doen)
We gaan ook een dag met de auto de ANWB dijk en duin route (langs oa Schagen-Petten-Callantsoog-Den Helder) doen. Wil dan uiteraard op meerdere plekken even uitstappen en wat dingen bekijken/doen zoals Zwanenwater.
Verder nog fietsen naar Schoorl aan Zee. En als we nog tijd over hebben dan wil ik graag naar Hoorn (Enkhuizen en Medemblik zijn we vorig jaar al geweest en in Volendam ook al wel vaak) en kunnen we dit misschien combineren met de Rijp.
Iemand vroeg nog waar ons verblijf in Bergen is: dat zit 1 straat van het centrum vandaan.
Paardrijden staat niet op m'n lijstje. Heb vorige maand nog een geweldige strandrit gemaakt op Terschelling en aan dat brede zandstrand kan geen enkel ander strand tippen (naar mijn mening)
De aanbevolen restaurants moet ik nog even allemaal doornemen.
Dorine92 schreef:Em_ schreef:Heb m'n lijstje aangevuld door jullie vele en goeie tips!
- woensdag(avond) braderie Egmond aan Zee
- donderdag markt in Schagen
- vrijdag markt in Alkmaar (en stadswandeling doen)
We gaan ook een dag met de auto de ANWB dijk en duin route (langs oa Schagen-Petten-Callantsoog-Den Helder) doen. Wil dan uiteraard op meerdere plekken even uitstappen en wat dingen bekijken/doen zoals Zwanenwater.
Verder nog fietsen naar Schoorl aan Zee. En als we nog tijd over hebben dan wil ik graag naar Hoorn (Enkhuizen en Medemblik zijn we vorig jaar al geweest en in Volendam ook al wel vaak) en kunnen we dit misschien combineren met de Rijp.
Iemand vroeg nog waar ons verblijf in Bergen is: dat zit 1 straat van het centrum vandaan.
Paardrijden staat niet op m'n lijstje. Heb vorige maand nog een geweldige strandrit gemaakt op Terschelling en aan dat brede zandstrand kan geen enkel ander strand tippen (naar mijn mening)
De aanbevolen restaurants moet ik nog even allemaal doornemen.
Je moet ook niet naar het strand gaan maar naar het bos en de duinen. Daar kan de Veluwe niet aan tippen. Met name de ruiterpaden van Schoorl en Bergen zijn geweldig
[ [url=m/16i81D.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8kCDMx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RUVPXt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/S0Pdbr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wKXd2t.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7furP7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XBpnLx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5i0cPj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oPayRS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0z4hIV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kLdWki.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/K5mpW2.jpg]Afbeelding[/url] ]