Dat is dus een smoesje om de vakantie van jullie leven te gaan doen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Die van 1 en 5 hebben er zacht gezegd geen zak aan en gaat het echt geen ervaring voor het leven voor zijn.
_Nancy schreef:DuoPenotti schreef:Die van 1 en 5 hebben er zacht gezegd geen zak aan en gaat het echt geen ervaring voor het leven voor zijn.
Precies dit ook inderdaad
denice schreef:DuoPenotti schreef:Die van 1 en 5 hebben er zacht gezegd geen zak aan en gaat het echt geen ervaring voor het leven voor zijn.
Maakt dat uit? Het is ook mijn leven. Ik kijk echt anders aan tegen dit, ik vind het heel apart dat zulke dingen pertinent onmogelijk zijn zonder enorme consequenties. Goed dat die regel wordt gehandhaafd voor kinderen die maanden verdwijnen naar een ander land omdat daar familie woont, maar ik vind dit dus echt een totaal andere situatie.
Citaat:dus we hopen op een ervaring die ze hun leven meenemen.
Citaat:Ik vind 'gewoon niet gaan' geen optie, zo'n reis is ook leerzaam
Sizzle schreef:In ons schoolsysteem worden langere reizen of familiebezoek in het buitenland tot groep 6 eigenlijk standaard goedgekeurd omdat ze daar nauwelijks wat essentieels door missen.
denice schreef:Precies, noem me dan maar een egoïst maar je weet niet hoe het leven loopt. Straks heb ik 40 jaar spijt dat we niet gegaan zijn.
DuoPenotti schreef:Ja kunt dan dood zijn, maar het zogenaamd doen voor de kinderen en zo medewerking bij de school kweken gaat ook niet lukken. Denk eerder het tegendeel.
ben en blijf gewoon eerlijk. We hebben nu de mogelijkheid te gaan en we willen het graag doen.
Overigens lees ik ook die 900 als totaal, niet per kind.
Ik zou zeggen waag de gok, hou rekening met dat geld, meevaller als ze het niet opleggen.
Janneke2 schreef:denice schreef:Precies, noem me dan maar een egoïst maar je weet niet hoe het leven loopt. Straks heb ik 40 jaar spijt dat we niet gegaan zijn.
FOMO is een slechte raadgever.
Wat mis je precies dan??
Het leven bestáát uit kiezen!!
Er zijn nu eenmaal duizenden dingen mogelijk in het leven, en ze allemaal doen gaat niet.
maaikemuis schreef:Want dat is het, je kinderen hebben in Nederland recht op onderwijs en zijn daarmee ook verplicht tot het volgen van onderwijs. Als ouder ben je verplicht om je kinderen naar school te laten gaan.