Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muurp schreef:Ik hoop dat het lukt TS!
Want ik snap dat jullie de keuze hebben gemaakt om de schoonmaker af te slaan, maar daarmee denk ik wel dat je minder sterk staat... Hij heeft immers wel aangeboden om het probleem op te lossen, en volgens mij is dat de voorwaarde vanuit Airbnb.
Hopelijk is hij een beetje schappelijk...
In Noorwegen is het helaas gewoon erg lastig omdat deze plekken vaak erg afgelegen liggen. Praat niks goed (want), maar het is wel realiteit. Wij hebben ook een paar keer wat Airbnb's gehad die tegenvielen m.b.t. schoonmaak. Maar niet zo erg
paardje87 schreef:We gaan zo vliegen richting Nederland dus ik zal nog even brainstormen in het vliegtuig hoe ik het zal brengen. Zouden jullie dan in het midden gaan zitten of voet bij stuk houden voor de eerste nacht + schoonmaak. Ik weet niet wanneer het redelijk is of wanneer het onredelijk wordt namelijk.![]()
Wat betreft als ik er niet uitkom richting Airbnb te gaan is altijd een goede. Verder viel de douche ook nog eens uit elkaar vanochtend
MarliesV schreef:Uit ervaring kan ik je zeggen dat AirBNB echt niets doet in zulke gevallen.Maar goed, niet geschoten is altijd mis.
TS, jullie moeten tevreden zijn met de oplossing. Dus als je met elkaar die 88 euro voldoende vind, neem het dan, zo niet, overleg met je reisgenoten wat jullie wel voldoende vinden en ga met dat voorstel terug.
Wij hebben het niet gezien/beleeft.
Muiz schreef:Je kan nog opperen dat je dat onvoldoende vind omdat je naast het zelf schoonmaken van het huisje ook verminderd hebt kunnen genieten van de eerste dag/nacht vanwege de zooi. Je komt daar immers om uit te rusten. Daarna zou ik AirBnB er bij betrekken omdat het ook al zo lang duurt en je
niet tot een passende oplossing kan komen met de verhuurder.
Goof schreef:Muiz schreef:Je kan nog opperen dat je dat onvoldoende vind omdat je naast het zelf schoonmaken van het huisje ook verminderd hebt kunnen genieten van de eerste dag/nacht vanwege de zooi. Je komt daar immers om uit te rusten. Daarna zou ik AirBnB er bij betrekken omdat het ook al zo lang duurt en je
niet tot een passende oplossing kan komen met de verhuurder.
Hooguit dit, maar die nacht terug vragen vind ik ergens wel gek, je hebt er immers op dat moment gewoon naar tevredenheid geslapen.
paardje87 schreef:Wij krijgen toevallig net een bericht terug van de host op onze vraag voor een middenweg met het volgende:
Ik begrijp het Dit lijkt ons een beetje vreemd. We hebben het sinds december fulltime verhuurd en hebben nooit een slechte recensie gekregen over de dingen die je noemt.
We zijn er sinds december op geen enkel moment geweest, maar we zijn allebei terug tegen het einde van deze week. Dan kunnen we zelf het volledige uitzicht op de plek krijgen. Ik hoop dat je op antwoorden kunt wachten tot we terug zijn.
Weet niet helemaal wat ik hier van moet vinden, krijg een beetje het gevoel dat we niet worden geloofd..
senna21 schreef:Je hebt toch foto's gemaakt? Dus er is bewijs.
Een minimale eis lijkt mij 2x de schoonmaakkosten.. aangezien jullie het hebben schoongemaakt.
Je ben er wel gebleven, maar had ook niet zomaar een betaalbaar alternatief voor handen.