Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marjo schreef:Ik zou toch wel een vignet aanschaffen voor Oostenrijk. Voor je het weet wordt je ergens omgeleid, kom je over een snelweg en dan krijg je een dikke prent thuisgestuurd.
Better safe than sorry
Meestal gebruiken ze wel hele brave paarden voor de ritten hoor. Ik wil ooit nog een rit met een Noriker maken, lijkt me gaaf
Woestein schreef:Echt heel fijn dat jullie zo meedenken, tips en ervaringen delen!
Denk dat het rijden bij de bergen inderdaad lastiger is dan de vlakke wegen.
Beste is dus de meeste km op zondag te rijden zodat ik op de maandag wanneer de wegen drukker zijn wat meer energie heb.
De foto's van de omgeving zien er zo mooi uit en iedereen die ik tot nu toe gesproken heb die daar zijn geweest zijn zo enthousiast.
Krijg er steeds meer zin in

Alleen de Irschenberg kan irritant zijn als vrachtwagens bijna niet vooruit komen en ook nog eens gaan inhalen. Maar vaak is er wel een inhaalverbod voor vrachtwagens. En als je op zondag de Irschenberg doet, rijden ze niet. Maar dan ben je al wel zo ver dat je net zo goed door kunt rijden
Dus wss heb je hem dan op maandag. Op zich met een gewone auto niks bijzonders, alleen als de vrachtwagens beginnen te knoeien zit het gewone verkeer er ook mee.