Dat het jouw prio heeft wil niet zeggen dat dat voor een ander ook zo is. Ik leef nu en wil nu fijn leven.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zonnetje81 schreef:Ik leef nu en wil nu fijn leven...
VuurVleugels schreef:Zonnetje81 schreef:Ik leef nu en wil nu fijn leven...
...en na mij de zondvloed.
Zo blij dat ik geen kinderen heb aan wie ik deze zienswijze moet uitleggen. Ik vind het ook jammer dat het zwemmen niet meer zo lekker warm is als vroeger. Maar mán wat zijn mensen eigenlijk verschrikkelijke watjes geworden zeg. Als we nu aan natuurlijke selectie gaan doen blijft er weinig over
Nico12 schreef:Preston Palace Almelo, weet niet de temperatuur op dit moment, ook alleen zwemparadijs. Wij komen nu regelmatig Badheimer Thermen dat is zonder poespas maar wel gezond in zout bronwater zwemmen en evt sauna. Water temperatuur binnen 31 en 32, ook buiten zwemmen meestal 28 graden soms 30. Prima Bistro.
Veriye schreef:Wij zijn dit jaar al een keer of 2 in Bocholt bij de Bahia geweest.
Wij hebben lekker afgewisseld tussen de warmere en koudere baden. Onze dochtr van 4 had de tijd van haar leven!
noviceh schreef:Ik ben een koukleum, maar het zwembad van het Hof van Saksen vond ik fantastisch. Zelfs tijdens het wachten voor de glijbanen had ik het geen moment koud.
Zonnetje81 schreef:Het is hier geen discussie over het klimaat.
Dat het jouw prio heeft wil niet zeggen dat dat voor een ander ook zo is. Ik leef nu en wil nu fijn leven.En inderdaad is een druppel.