Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. lucifertje schreef:Voor degene die een tolbadge hebben. Ervaren jullie problemen met het openen van het poortje? Vrienden van ons zitten momenteel in Frankrijk en die hebben de badge vervloekt. 9 van de 10x ging de slagboom niet open. Hierdoor twijfel ik of ik er wel eentje wil aanschaffen. Ze hebben er overigens eentje van de ANWB.
lucifertje schreef:Voor degene die een tolbadge hebben. Ervaren jullie problemen met het openen van het poortje? Vrienden van ons zitten momenteel in Frankrijk en die hebben de badge vervloekt. 9 van de 10x ging de slagboom niet open. Hierdoor twijfel ik of ik er wel eentje wil aanschaffen. Ze hebben er overigens eentje van de ANWB.
lucifertje schreef:Voor degene die een tolbadge hebben. Ervaren jullie problemen met het openen van het poortje? Vrienden van ons zitten momenteel in Frankrijk en die hebben de badge vervloekt. 9 van de 10x ging de slagboom niet open. Hierdoor twijfel ik of ik er wel eentje wil aanschaffen. Ze hebben er overigens eentje van de ANWB.
Het bevestigen hebben wij op de gok gedaan vooraf en bij de eerste poort moesten we bij 1 auto nog even verschuiven, maar dat is zo gepiept en erna was het ook meteen goed. De badges zelf halen we wel altijd uit de auto als we niet rijden ivm diefstal (omdat we altijd nog een hotel overnachting e.d. hebben vinden we dat prettiger en nu we thuis zijn liggen ze uiteraard ook gewoon thuis in een kast). De houder kan gewoon blijven zitten. 
Nadir schreef:Ik weet niet hoe lang ze m al hebben, maar na een paar jaar is de batterij ook leeg. Je kunt dan een nieuwe halen bij de ANWB. Het vervelende is alleen dat je daar dus pas onderweg achter komt.
Maar meestal gaan we ook zonder vastgelegd plan op vakantie dus voor die paar tientjes wil ik het risico op een boete niet lopen en gewoon spontaan kunnen bedenken wat we gaan doen
.