Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mystery1980 schreef:Waarom zo moeilijk doen? Wij vertrokken vroeger gewoon s avonds en ik sliep in de auto. Meestal zo n 900 tot 1200 km zonder kado tjes speelplaatsen oid. En vaak minder file omdat je s nachts rijd.
Janneke2 schreef:Mijn tip komt te laat.
Boek een camping in Nederland met kleine kinderen.
En als het dan ECHT per se moet, zo'n lange afstand met zulke kleintjes: ga wat puzzelen en neem de trein.
Hoef je niet op het verkeer te letten, en kun je onderweg rennen, spelen, eten, slapen en wat al niet terwijl je kilometers maakt.
Karin schreef:Janneke2 schreef:Mijn tip komt te laat.
Boek een camping in Nederland met kleine kinderen.
En als het dan ECHT per se moet, zo'n lange afstand met zulke kleintjes: ga wat puzzelen en neem de trein.
Hoef je niet op het verkeer te letten, en kun je onderweg rennen, spelen, eten, slapen en wat al niet terwijl je kilometers maakt.
Rennen en spelen in de trein? Ik mag toch hopen dat je dit niet serieus bedoelt
paddington schreef:mystery1980 schreef:Waarom zo moeilijk doen? Wij vertrokken vroeger gewoon s avonds en ik sliep in de auto. Meestal zo n 900 tot 1200 km zonder kado tjes speelplaatsen oid. En vaak minder file omdat je s nachts rijd.
Zo deden mijn ouders het ook altijd.
Voordeel was dat wij een Land rover haddden waar een matras achterin in lag en wij daar op sliepen.
Ik stopte zelf gewoon wanneer het tijd er voor was en plan eigelijk niets voor onderweg.
Dat geeft mij meer stress en wij zijn eigelijk nog nooit gestrand omdat we geen slaapplek vonden.
axel_1997 schreef:OH Ik krijg zo veel flashbacks naar uuuuuren samen op de achterbank met m'n zus.![]()
Onze ouders pakte heel stilletjes de laatste dingen in, zetten ons voor dag en dauw slapend op de achterbank en vertrokken toen nog uit Capelle a/d IJssel richting Frankrijk.
I sh-t you not, voor de Van Brienenoordbrug...![]()
...
![]()
...
![]()
ZIJN WE ER AL!? En daarna ieder kwartier dezelfde vraag afgewisseld met...
![]()
...
. ...
Het is een wonder dat ze ons niet uit de auto hebben gezet.