Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kun je beter ZO of ZW kiezen, een van de twee. En dat zou ik je dan absoluut aanraden. Het is zo mooi, en echt niet te vergelijken met Duitsland of Belgie.
Waar kunnen we dan het beste starten als we Zuid - west aanhouden?
Verder denk ik dat Devon en Cornwall erg mooi zijn (hoor je altijd overal), misschien een stop in New Forest erbij pakken ook. Verder laat ik het over aan de mensen die meer/dieper in het ZW geweest zijn dan dat - ik ben niet echt voorbij the Cotswolds geweest. Een keer Exeter, geloof ik. 
Dan is de boot bij Dover een stuk goedkoper.
, maar Somerset is ook erg leuk, dat is meer landelijk en geen kust. Rond Shepton Mallet is een leuke omgeving, Wells is erg leuk voor een paar uurtjes en daarboven heb je de Mendip Hills AONB (en daarboven Chew Magna/Chew Valley/Chew Lake
).
):

Annash schreef:Oh, die route gaat ab-so-luut lukken! Dan moet je gewoon lekker via de snelweg, gas erop, hopsa! Komt helemaal goed.
senna21 schreef:Het VK is Europa.Annash schreef:Oh, die route gaat ab-so-luut lukken! Dan moet je gewoon lekker via de snelweg, gas erop, hopsa! Komt helemaal goed.
Ik vraag mij af of dat een leuke vakantie is. Zes dagen op de snelweg crossen. Mooie plaatjes kun je beter thuis bekijken of wanneer je geïnteresseerd bent, er over lezen.
Ik heb wel ooit een mooie wandelvakantie in Cornwall (Lands end) gedaan, langs het kustpad. Wel mooi!
Voor een zesdaagse reis zou ik liever in Europa blijven. Genoeg moois te zien.
En Annash bedoelt niet zes dagen over de snelweg scheuren, maar met de snelweg naar je startpunt in het westen gaan en het vanaf daar rustig aan doen.
Nature93 schreef:https://www.celtictours.nl/southern-england-5-dagen ik kwam deze nog tegen!

maar het kost je inderdaad een dag; dat is een afweging. Daarom gaan we ook wat langer, dan is het niet zo erg.