Vorig jaar voor het eerst gegaan toen Odin nog jong was.
Hij doet het goed met drukte gelukkig

We hebben er weer zin in!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dusja1 schreef:Wij hebben op vrijdag 2 pony's bij de stand van het shetland stamboek staan. Zij zullen die dag ook meedoen met het rassendefilé
Pauley schreef:Hoi allemaal
Wij gaan vrijdag 5 mei voor het eerst naar animal event.
Weet iemand of je ticket ook toegang geeft voor het safari park zelf? Ik kon dat op de website niet vinden.
Zijn er meer mensen die naar Animal event gaan?
mvdende schreef:Gisteren via marktplaats 2 VIP tickets gekocht, maar ik ga alleen, dus 1 VIP ticket over. Hopelijk krijg ik deze nog verkocht op marktplaats.
Vorig jaar alle 3 de dagen gegaan, nu tot het laatste moment aan het twijfelen geweest om überhaupt 1 dagje te gaan, vanwege de niet al te beste weersverwachting en omdat ik volgende week op last minut vakantie vertrek. Maar een VIP ticket lijkt me wel erg gaaf, dus toch de beslissing genomen te gaan zaterdag.
Ik neem Skip gezellig mee. Veel prikkels en hij vindt het reuze spannend, want overal mensen en die vind hij eng.... maar óók overal snoepjesen dat vind hij erg lekker altijd! En lekker spelen op het strand vind Skip ook altijd een geslaagd uurtje.
mvdende schreef:Gisteren via marktplaats 2 VIP tickets gekocht, maar ik ga alleen, dus 1 VIP ticket over. Hopelijk krijg ik deze nog verkocht op marktplaats.
Vorig jaar alle 3 de dagen gegaan, nu tot het laatste moment aan het twijfelen geweest om überhaupt 1 dagje te gaan, vanwege de niet al te beste weersverwachting en omdat ik volgende week op last minut vakantie vertrek. Maar een VIP ticket lijkt me wel erg gaaf, dus toch de beslissing genomen te gaan zaterdag.
Ik neem Skip gezellig mee. Veel prikkels en hij vindt het reuze spannend, want overal mensen en die vind hij eng.... maar óók overal snoepjesen dat vind hij erg lekker altijd! En lekker spelen op het strand vind Skip ook altijd een geslaagd uurtje.
Kaus schreef:mvdende schreef:Gisteren via marktplaats 2 VIP tickets gekocht, maar ik ga alleen, dus 1 VIP ticket over. Hopelijk krijg ik deze nog verkocht op marktplaats.
Bijzondere keuze om Skip mee te nemen... Met de verhalen die je over hem hebt en hoe hij zich gedraagt naar andere honden en mensen. Ik vind het zielig
Wij gaan op zondag! Zit nog te twijfelen om Ben mee te nemen. Die vindt het daar geweldig maar handen vrij is ook wel lekker...
mvdbijl schreef:Honden die mensen en drukte spannend vinden zou ik lekker thuis laten, zeker nu het zo goed als uitverkocht is. De stand zijn helemaal met slecht weer ontzettend druk en niet lelijk bedoeld maar, mensen houden slecht rekening met elkaar en de honden.
Ik vind elk jaar ook bijzonder hoe mensen de honden de vrije hand geven bij de boerderij dieren, dwars door het hek tussen de paarden laten. Of mijn paarden daar stonden voor hun hond zijn vermaak. en als je vraagt of ze dat niet willen toestaan moeten ze daar maar aan wennen. Gelukkig ook honderd andere mensen die wel netjes met hun dier en de situatie omgaan..
Kaus schreef:mvdende schreef:Gisteren via marktplaats 2 VIP tickets gekocht, maar ik ga alleen, dus 1 VIP ticket over. Hopelijk krijg ik deze nog verkocht op marktplaats.
Bijzondere keuze om Skip mee te nemen... Met de verhalen die je over hem hebt en hoe hij zich gedraagt naar andere honden en mensen. Ik vind het zielig
Wij gaan op zondag! Zit nog te twijfelen om Ben mee te nemen. Die vindt het daar geweldig maar handen vrij is ook wel lekker...
EmptyWords schreef:Wat kun je met een vip ticket?
Deemiii schreef:Weet er iemand of ze aan de ingang paspoort van honden willen zien? Ik kreeg gisteren een mail van Animal Event met praktische tips etc. en daarin stond ook dat je je paspoort mee moet nemen.
Maar die laat ik liever thuis met het risico om te verliezen.Neem altijd het liefst zo min mogelijk mee naar evenementen.
Vind het ook zonde als ik daar sta na 1,5 uur rijden en hond komt er niet in want geen paspoort.
KimD schreef:Pauley schreef:Leuk zo veel mensen die gaan![]()
Weet iemand of je je tickets uit moet printen?
En je parkeerticket?
Nee, dit kun je ook in de app downloaden!Je moet wel altijd je parkeermunt ophalen. Wij betalen die nooit maar het is ons al vaker gelukt om de munt dan vergeten te halen met de vrijkaart.