Urbanus schreef:Ja Londen is echt prima in je eentje. Heel veilig, heel gezellig.
London wil ik graag nog een keer met moeders heen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Courses schreef:Ik reis eigenlijk altijd alleen, voornamelijk intercontinentaalIk zou vooral voor jezelf in je hoofd houden dat er duizenden mensen zijn die dat dagelijks doen, dus ergens alleen lunchen of uiteten is niet zo gek als wat de meeste mensen denken.
Dammie schreef:Bristol is ook een leuke stad. En prima voor de single vrouw.
Colaaa schreef:Courses schreef:Ik reis eigenlijk altijd alleen, voornamelijk intercontinentaalIk zou vooral voor jezelf in je hoofd houden dat er duizenden mensen zijn die dat dagelijks doen, dus ergens alleen lunchen of uiteten is niet zo gek als wat de meeste mensen denken.
Dat dus! Eindelijk wordt het een beetje genormaliseerd dat alleen eropuit gaan helemaal niet raar is! Maar juist goed voor je zelfvertrouwen!
Colaaa schreef:Alleen eropuit gaan is in andere landen al jaren de normaalste zaak van de wereld. Het zijn hoofdzakelijk Nederlanders die wat dat betreft heel raar zijn.Courses schreef:Ik reis eigenlijk altijd alleen, voornamelijk intercontinentaalIk zou vooral voor jezelf in je hoofd houden dat er duizenden mensen zijn die dat dagelijks doen, dus ergens alleen lunchen of uiteten is niet zo gek als wat de meeste mensen denken.
Dat dus! Eindelijk wordt het een beetje genormaliseerd dat alleen eropuit gaan helemaal niet raar is! Maar juist goed voor je zelfvertrouwen!