Vakantieplannen 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Sannne

Re: Vakantieplannen 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 18:56

Hier staat Nieuw-Zeeland op de planning. Eind deze maand gaan we de tickets boeken. De planning is om in November-December voor 7-8 weken daar te zijn. We gaan een campervan huren en beide eilanden rond.

Ik heb er zelf van 2015 tot 2017 gewoond, erg enthousiast om weer terug te gaan!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 18:57

Eind deze maand ga ik naar de Dominicaanse republiek en vanaf daar cruisen langs St. Lucia, Barbados, Guadeloupe, Antigua en Tortola. Daarna nog een aantal dagen op de Dominicaanse republiek.
Heb er veel zin in.

In mei wil ik een weekje naar Turkije of Griekenland en in september 2 weken.

tinker_sallyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 19:45

Weekend van koningsdag met zus en mijn hondje richting de sallandse heuvelrug.

Hemelvaartsweekend in België omdat ouders 40 jaar getrouwd zijn.

Week daarna met hondje vanaf 2de pinksterdag eerst 1 nacht in stacaravan in Hypolytushoef, dag daarna door naar Texel voor 4 dagen, dan 1 nacht in hotel in Harlingen. En daarna door naar een huisje in Anjum voor 5 dagen.
Wil deze periode alle eilanden aandoen met de fiets.
En van daaruit nog een paar dagen naar ouders die op vakantie zijn in Blijham met zus en alle honden.
Dit alles is net geen 3 weken weg.

En dan het eerste weekend van september heb ik stacaravan in Burgh-Haamstede gehuurd. Met hondje en vriendin hierheen.

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 20:17

Wat leuk om alle vakantieplannen te lezen.

Hier 2 vakanties in het vooruitzicht. Half juni 22 dagen naar Canada en eind september nog 10 nachten naar de Dolomieten. Kan niet wachten.

entless

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 20:22

Wij gaan in juli met ons gezin kamperen in Drenthe. Wij hopen in mei en in oktober ook een weekendje weg te kunnen, maar dat zien wij dan wel.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 21:37

Wij gaan eind januari een paar dagen naar Seattle en daarna door naar Hawaii (Big Island en Kauai). Onwijs veel zin in! Weer een eerste verre reis nadat onze VS/Canada plannen in 2020 in het water vielen.

Eigenlijk wilden we in september naar Noorwegen met de tent maar nu hebben we besloten eerst een bus te willen kopen en om te bouwen. Ik verwacht dat we wel in september op kampeervakantie gaan richting de Alpen, met de hond samen.

Tussendoor gaan we regelmatig een weekendje met de tent weg, maar nog geen concrete plannen. :)

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-23 03:25

In mei met mijn vriend en ons zoontje een midweekje op een vakantiepark in NL. Waarschijnlijk omgeving Hoenderloo.vAugustus/September met mijn vriend naar Kreta. Zoontje van dan 11 maanden logeert dan bij opa en oma

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-23 05:15

Wat een leuke plannen en reizen staan er al klaar bij jullie. Veel bestemmingen ben ik al geweest en nog veel meer waarvan ik denk ja daar wil ik ook nog wel heen!

Afgelopen jaar zijn wij 3 weken wezen rondreizen over Sicilië en eind november een weekje naar Egypte geweest met als hoogte punt toch echt de piramides.

Voor nu staat er in maart een weekend Ardennen op de planning.
Gisteravond voor april een midweek Milaan geboekt.
In mei een lang weekend met Hemelvaart naar Budapest .

En volgende week gaan we naar de vakantiebeurs in de hoop daar inspiratie op te doen voor september en oktober dan willen we 3 weken gaan reizen door Singapore en Maleisië.

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-23 05:46

Wij gaan in juni met onze buscamper en de hond een rondreis maken in Schotland en in september met de camper naar Spanje italie of ergens anders waar het nog mooi weer is.

We boeken normaal nooit en zien wel waar we uitkomen maar de overtocht moet je uiteraard wel boeken. In Schotland zelf zien we wel hoe lang we ergens blijven we hebben 2 weken.

Dat is een reis die al heel lang op mijn lijstje staat en ben intens blij dat die nu werkelijkheid gaat worden *\o/*

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-23 07:34

In mei sowieso naar Frankrijk voor een Bruiloft.
In maart een citytrip. Voor nu pijlen op Athene gericht en in september nog 3 weken vakantie maar voor nu nog geen concrete plannen.

Vorig jaar maart 2 weken met de trein door Scandinavië gereisd.

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-23 12:56

In mijn vorige post helemaal vergeten, maar op nieuwjaarsdag werd ik eraan herinnerd dat ik dit jaar wil meeloten met kaartjes voor het nieuwjaarsconcert in Wenen. Als we worden ingeloot, zitten we rond de jaarwisseling dus in Wenen.

Om het 30-jarige vriendschapsjubileum met mijn beste vriendin te vieren willen we het eerste weekend van september naar de antiekmarkt in Lille. Zelf al een keer geweest met mijn zusje en dat was voor herhaling vatbaar. Zowel de antiekmarkt als de stad zelf. :)

Verder gaan we vast nog wel wat weekendjes weg in eigen land, maar daarvoor hebben we nog geen concrete plannen.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-23 13:20

_AB_ schreef:
In mei met mijn vriend en ons zoontje een midweekje op een vakantiepark in NL. Waarschijnlijk omgeving Hoenderloo.vAugustus/September met mijn vriend naar Kreta. Zoontje van dan 11 maanden logeert dan bij opa en oma

Oh toch niet afgeschrikt door je topic dat je je zoontje thuis laat?

Soepblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-23 13:30

Wij willen 't liefst 3 weken naar Italië. Auto huren en dan gewoon gaan rijden. Kijken waar we uitkomen.

Niqui

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-23 13:51

Stephanie_86 schreef:
Wij gaan in juni met onze buscamper en de hond een rondreis maken in Schotland en in september met de camper naar Spanje italie of ergens anders waar het nog mooi weer is.

We boeken normaal nooit en zien wel waar we uitkomen maar de overtocht moet je uiteraard wel boeken. In Schotland zelf zien we wel hoe lang we ergens blijven we hebben 2 weken.

Dat is een reis die al heel lang op mijn lijstje staat en ben intens blij dat die nu werkelijkheid gaat worden *\o/*
Heel gaaf, Schotland. Dat staat ook nog op mijn lijstje om met de camper te doen.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-23 13:55

Wij willen in de meiweek een lang weekend weg en in de zomer en met kerst
Waarschijnlijk alleen in de zomer naar het buitenland dus maar eens even rond gaan kijken.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-23 14:21

Soepblik schreef:
Wij willen 't liefst 3 weken naar Italië. Auto huren en dan gewoon gaan rijden. Kijken waar we uitkomen.

Tip! Amalfikust! Het is daar zo prachtig en zeker als je een auto gaat huren <3

Ik ga in maart een weekje naar Rome, in de zomer 3 weken rondtoeren door de Bloemen Rivièra in Italië en hopelijk oud en nieuw vieren in Rome *\o/*

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-23 19:43

Alja schreef:
_AB_ schreef:

Oh toch niet afgeschrikt door je topic dat je je zoontje thuis laat?

Nee, zeker niet!!
We hebben ontzettend getwijfeld om hem wel of niet mee te nemen.
Ik zou hem heel graag meenemen, mijn vriend twijfelt. Voor nu zeggen we dat hij niet mee gaat. Maar alles kan nog. Waarschijnlijk kunnen we de stoere man toch niet missen en mag ie alsnog mee :)

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-23 20:09

Ik hoop in september met hond naar Lapland te gaan om te trainen voor een week. Verder zal het aan die prijs liggen of ik net zoals vorig jaar een weekje all-in ga liggen niksen in het voorjaar.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-23 20:12

Wij hebben een huis in de Dordogne in Frankrijk geboekt voor 14 dagen. Groot perceel, volledig omheind met vrijstaand huis en zwembad erbij. Volledig hond vriendelijk ingericht ook - van honden zwembad tot mand en bench, goed omheind perceel etc. Zijn we vorig jaar ook al geweest en dat is zo goed bevallen - alleen toen waren we een week en dat was eigenlijk gewoon te kort haha - dat we besloten hadden terug te gaan. Kijk er echt naar uit, heerlijk was het daar op het platteland met genoeg dingen om te zien in de omgeving, heerlijk wandelen ook en m’n zoon had met het zwembad oa ook meer dan genoeg om handen <3

Edit:
https://maisonlepuy.nl/

Onze hond mag shinen met een foto op de site haha