Dankjewel iedereen, leuk om te zien dat zoveel mensen er inspiratie uithalen!
Maflinger_S schreef:Wat een gaaf verslag en foto's.
Ik ben nog niet zo ver dat ik ook wil, maar dit topic geeft wel een zetje in de goede richting.
(Wat ben je trouwens een leuke vrouw om te zien TS, gaaf zo met je piercings en dreadlocks.)
Wat leuk dat je er inspiratie uithaalt! En bedankt voor het compliment
Heb inmiddels mijn dreads afgeknipt en uitgekamd, baal ervan dat ik dat niet voor het fietsen heb gedaan, het was echt een enorme zware bos
Maar zat toen nog in de twijfelfase.
leeslampje schreef:Jeetje, wat gaaf TS! En echt heel stoer ook om dit alleen te doen.
Je inspireert me wel… ik fiets veel (wielrenner) en een kort bikepacking tripje in de Benelux staat al lang op mijn wenslijstje. Maar ik doe het nooit omdat ik niemand ken die mee wil. Jouw topic zet me aan het denken. Misschien moet ik lekker zelf op pad gaan (eng!!

).
Ja, doe!!! Is ook eng en spannend, maar gewoon doen. Ik vond het idee erg spannend, maar het is me ontzettend meegevallen en het genieten had absoluut de overtoon. Alsnog wel stukjes gehad dat ik piekerde of wat angstig was (dat zit gewoon in mijn aard), maar om dat door te zetten geeft zoveel kracht en vrijheid.
Voor mij was het spannende ook meer dat als er iets gebeurt of je treft een fout persoon. Ik heb me niet eenzaam gevoeld of aanspraak gemist. Aanspraak kom je toch wel tegen onderweg (heb een aantal keer samen gefietst met andere fietsers die ik tegenkwam, met 1 Duitse jongen zelfs 2 dagen opgetrokken). Verder heb ik er vooral van genoten dat ik alleen was, lekker zelf alles besluiten, eigen tempo en leefritme, rust en een boekje lezen, heerlijk! Ik verlang vaak terug naar dat gevoel.
Viet schreef:Prachtige foto’s! Foto aan de westkust is boven bij bulbjerg of niet? Bekend uitzicht

Klopt, zo mooi daar! Was een van de redenen dat ik vanaf Aalborg weer naar de westkust ben gegaan, een Deense meid in de flixbus vertelde me erover.
Mo_86 schreef:Wat super gaaf dat je deze reis per fiets gemaakt hebt! En onze routes hebben elkaar nog gekruist zie ik, wij zijn met onze zeilboot naar Denemarken geweest en zijn via het Nord Ostsee Kanal gevaren haha. Prachtige foto’s ook, Denemarken is mooi hè!
Met zeilboot, dat is ook ontzettend tof!