[FOTO] Op mijn stalen ros door Denemarken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

leeslampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 22:18

Jeetje, wat gaaf TS! En echt heel stoer ook om dit alleen te doen.

Je inspireert me wel… ik fiets veel (wielrenner) en een kort bikepacking tripje in de Benelux staat al lang op mijn wenslijstje. Maar ik doe het nooit omdat ik niemand ken die mee wil. Jouw topic zet me aan het denken. Misschien moet ik lekker zelf op pad gaan (eng!! :x ).

JudithO

Re: [FOTO] Op mijn stalen ros door Denemarken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 22:50

Wauw, geweldig! Echt super mooie foto's ook.
Doet me denken aan mijn laatste jaren op de middelbare school, maar wij kwamen niet verder dan de ardennen ;)

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 22:52

Prachtige foto’s! Foto aan de westkust is boven bij bulbjerg of niet? Bekend uitzicht :D

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 23:33

Wat super gaaf dat je deze reis per fiets gemaakt hebt! En onze routes hebben elkaar nog gekruist zie ik, wij zijn met onze zeilboot naar Denemarken geweest en zijn via het Nord Ostsee Kanal gevaren haha. Prachtige foto’s ook, Denemarken is mooi hè!

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-22 15:04

Dankjewel iedereen, leuk om te zien dat zoveel mensen er inspiratie uithalen!

Maflinger_S schreef:
Wat een gaaf verslag en foto's.

Ik ben nog niet zo ver dat ik ook wil, maar dit topic geeft wel een zetje in de goede richting.

(Wat ben je trouwens een leuke vrouw om te zien TS, gaaf zo met je piercings en dreadlocks.)

Wat leuk dat je er inspiratie uithaalt! En bedankt voor het compliment :o Heb inmiddels mijn dreads afgeknipt en uitgekamd, baal ervan dat ik dat niet voor het fietsen heb gedaan, het was echt een enorme zware bos :') Maar zat toen nog in de twijfelfase.

leeslampje schreef:
Jeetje, wat gaaf TS! En echt heel stoer ook om dit alleen te doen.

Je inspireert me wel… ik fiets veel (wielrenner) en een kort bikepacking tripje in de Benelux staat al lang op mijn wenslijstje. Maar ik doe het nooit omdat ik niemand ken die mee wil. Jouw topic zet me aan het denken. Misschien moet ik lekker zelf op pad gaan (eng!! :x ).

Ja, doe!!! Is ook eng en spannend, maar gewoon doen. Ik vond het idee erg spannend, maar het is me ontzettend meegevallen en het genieten had absoluut de overtoon. Alsnog wel stukjes gehad dat ik piekerde of wat angstig was (dat zit gewoon in mijn aard), maar om dat door te zetten geeft zoveel kracht en vrijheid. :) Voor mij was het spannende ook meer dat als er iets gebeurt of je treft een fout persoon. Ik heb me niet eenzaam gevoeld of aanspraak gemist. Aanspraak kom je toch wel tegen onderweg (heb een aantal keer samen gefietst met andere fietsers die ik tegenkwam, met 1 Duitse jongen zelfs 2 dagen opgetrokken). Verder heb ik er vooral van genoten dat ik alleen was, lekker zelf alles besluiten, eigen tempo en leefritme, rust en een boekje lezen, heerlijk! Ik verlang vaak terug naar dat gevoel.

Viet schreef:
Prachtige foto’s! Foto aan de westkust is boven bij bulbjerg of niet? Bekend uitzicht :D

Klopt, zo mooi daar! Was een van de redenen dat ik vanaf Aalborg weer naar de westkust ben gegaan, een Deense meid in de flixbus vertelde me erover.

Mo_86 schreef:
Wat super gaaf dat je deze reis per fiets gemaakt hebt! En onze routes hebben elkaar nog gekruist zie ik, wij zijn met onze zeilboot naar Denemarken geweest en zijn via het Nord Ostsee Kanal gevaren haha. Prachtige foto’s ook, Denemarken is mooi hè!

Met zeilboot, dat is ook ontzettend tof!

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 15:12

Wat een gave trip heb je gemaakt! Hele mooie fotos. Lijkt me echt heerlijk om te doen, en dan komt de maar...

Ach wie weet, misschien volgend jaar toch eens, al is het maar een paar dagen :)

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 16:01

Gaaf! Wat een bijzondere reis. Heel erg leuk dat je dit met ons deelt.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-22 20:52

@Prairy, gewoon gaan! Voor je het weet ben je verslingerd en zit je hele tochten uit te denken.

@Hannanas, dankjewel!

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-23 14:50

24 juli neem ik de flixbus met mijn fiets en bepakking naar Stockholm voor mijn tweede grote fietsavontuur in mijn eentje. *\o/*

Mijn plan is om van Stockholm, via Oslo, naar Bergen te fietsen (circa 1200 kilometer). Dan pak ik de trein van Bergen terug naar Oslo. Om dan vanaf Oslo naar Kopenhagen te fietsen (800 kilometer).
Vanaf daar hangt het van mijn tijd(gebrek) en zin af of ik verder fiets naar bijvoorbeeld Hamburg of een flixbus pak.

Vinden mensen het leuk om mijn voorbereidingen en reis te volgen in een topic?

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 16:17

Ik zou je volgen, als is het wel in stilte.

Geweldig hoe je durft om je zo in een avontuur te storten, ik heb daar bewondering voor.

edit:
Lijkt me een hele grote uitdaging, vooral het stuk tussen Oslo en Bergen omwille van, euhm ja, de bergen :D

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 16:20

Ik ben op dat moment zelf aan het fietsen en ik heb al een volgtopic, dus ik zou zeggen: ja!

Maaike_Indy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 16:25

Wat een enorm gaaf avontuur en prachtige foto's! Het lijkt mij ook leuk de voorbereidingen en je volgende reis te volgen alhoewel ik ook meestal een stille meelezer ben.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 16:59

Ik volg!

noordje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 17:33

Ik volg ook, ik vind het superstoer dat je dit alleen doet.
Volgens mij kom je niet echt bij ons in de buurt (Stange) maar je bent welkom :)

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 17:36

Wat gaaf en stoer dat je dit gedaan hebt.
En mooie foto's!

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-23 12:09