Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ikke schreef:Mooie foto's. Doet toch weer kriebelen om de uitnodiging van een ex-collega aan te gaan: kom gewoon eens langs (in Noorwegen dus)
Wat ik me afvraag: hoe bevalt dat "buiten wonen" in de zin dat je met een daktent eigenlijk alleen je slaapplek bij je hebt. Hoe doen jullie dat bij minder droog weer?
Ik heb een Land Rover Pick Up en heb ideeën om daarmee te gaan kamperen op een soortgelijke wijze maar ik twijfel dus tussen daktent of het principe van een vouwwagen (= meer overdekte ruimte) op de bak.
Ballard_L schreef:Rije schreef:Ohja nog een vraag: hebben ze daar ook "midgies"? Van die heeeeele kleine mugjes waar je bijna niks tegen doet maar die wel gemeen prikken?
Jep, die hebben ze
Prachtige foto’s TS! Noorwegen is ons favo land van Europa (en dan hebben we echt bijna alle landen van Europa gehad), dus genieten deze foto’s! Misschien toch maar deze zomer naar Noorwegende laatste keer waren we er in 2019 in de winter:
[ [url=m/3jeytJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/r1tKQU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Foto’s zijn van de Lofoten
lnvdh schreef:prachtig
Wij zijn al vaker in zweden geweest en dit jaar voor het eerst in Schotland. We zijn helemaal verliefd op Schotland geworden. Komend zomer wil ik Noorwegen aandoen maar mijn man twijfelt om terug te gaan naar Schotland. Ik wil alles gezien hebben haha... dus nog even nadenken wat t wordt