Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Poosje81 schreef:Als oud medewerker UWV, ook de nieuwe arbeidsongeschiktheidsuitkeringen mag je meenemen..
en lukt het fysiek niet dan is daar of wel een oplossing voor of regelt het zich op een andere manier wel. Ik weiger me daar nu druk over te makenl het loopt zoals het loopt.

Deze dame verontschuldigde zich voor haar corsicaanse accent wat soms wat lastig te verstaan was. Maar ondanks de lange zit heb ik kunnen aantonen dat ik begrijp waar ik voor getekend heb. Alleen het toiture torture uitspraakverhaal was al erg comisch. Al is het een torture als het toiture niet goed is.
oftewel een marteling als je dak niet goed is. 
De groenteboer een tot twee keer per week en de kaas/melk meneer ook. De laatste heb ik niet veel aan maar voor anderem of bezoek wel handig. Eerste supermarkt, arts, tandarts apotheek en dierenarts is 5 km verderop via een doorgaande weg. Grotere plaatsen met bouwmarkt kliniek en meer is 15/20 km. Zo n beetje wat ik nu ook heb.
die blijft dus mooi staan waar hij staat.
) zullen vast liefhebbers voor zijn.

Prairy schreef:Gaaf hoor. Wij gaan half december een weekend naar een chalet bij een etang in de buurt van Colmar, regio onderzoek doen. Voor nu lijkt het erop dat je een beetje in ons zoekgebied zit
Ik ben echt zo benieuwd wat je schatgraver gaat opleveren
Ik snap alleen niet zo goed waarom boeren uit de omgeving nog recht van koop oid zouden hebben, dacht dat dat alleen met land van >1 hectare was via de Safer? Wat is daar het verhaal van?
) moet daar dus ook de hele procedure op losgelaten worden. Colmar valt dacht ik ook nog net onder de grand est.