Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mairead schreef:Je mag maar 100ml PER VERPAKKING mee nemen. Dus al neem je 100 verpakkingen van 100ml mee, dan mag dat in principe gewoon.
Dus kijken of je ergens wat lege flesjes van 100ml kan scoren en de fles van 300ml verdelen over 3 flesjes? Kan je er zelfs 2 thuis laten, als je niet zo veel nodig hebt
Ineke2 schreef:Ehm dit wist je toch van te voren? Waarom neem je het dan mee als het niet gaat passen![]()
Voor ts: Vanaf Schiphol gaat het geen probleem geven. Terug is een ander verhaal dus probeer van alles max 100ml mee te nemen, anders zul je dingen weg moeten gooien op de terugweg.
Amyyy schreef:Welke luchthaven? Ik had namelijk verwacht om gezeik te krijgen op Stansted, maar ze hebben me gewoon door laten gaan inclusief make-up.Ik vloog pas terug vanuit Londen en daar werd alles opgepikt en waren ze heel streng. Ik moest al mijn foundation, concealer, lipgloss, liquid lipstick etc er ook bij doen. Zakje moest dicht kunnen. Op de heenweg vanaf Maastricht hoefde dat allemaal niet. Dus ik moest er ook dingen uithalen en weg doen. Gelukkig had ik bijna lege shampoo en conditionor die er uit konden.
Mkango schreef:Amyyy schreef:Welke luchthaven? Ik had namelijk verwacht om gezeik te krijgen op Stansted, maar ze hebben me gewoon door laten gaan inclusief make-up.Ik vloog pas terug vanuit Londen en daar werd alles opgepikt en waren ze heel streng. Ik moest al mijn foundation, concealer, lipgloss, liquid lipstick etc er ook bij doen. Zakje moest dicht kunnen. Op de heenweg vanaf Maastricht hoefde dat allemaal niet. Dus ik moest er ook dingen uithalen en weg doen. Gelukkig had ik bijna lege shampoo en conditionor die er uit konden.