Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FrNo schreef:In Veghel op de oude graansilo van de CHV
(tekst gekopieerd van hun site) SILLYFOX is het restaurant gesitueerd op 32 meter hoogte. Industrieel erfgoed pur sang. Uitkijkend over de regio vanaf het indrukwekkende dakterras. Verwend worden in de weelderige luwte van de open keuken.
Ik ben er zelf nooit geweest. Staat nog in de planning
_Anne_V schreef:PSvanLot schreef:Wat mag het kosten? In Oirschot zitten allerlei goed restaurants variërend van normaal geprijsd tot behoorlijk aan de prijs.
Ik ben op zoek naar iets van middenklasse - luxe, max prijs van 1 Michelin ster restaurant
_Anne_V schreef:PSvanLot schreef:Wat mag het kosten? In Oirschot zitten allerlei goed restaurants variërend van normaal geprijsd tot behoorlijk aan de prijs.
Ik ben op zoek naar iets van middenklasse - luxe, max prijs van 1 Michelin ster restaurant
_Floortje schreef:Als je zoekt naar een ervaring met erg lekker eten, kan ik je THE TABLE by PIPPENS in Strijp-S Eindhoven aanraden!
secricible schreef:oh heerlijk. Ik was door iemand meegenomen, die zei dat het een ster had en dat heb ik aangenomen.
Maar ik zie inderdaad dat ze "alleen" bib gourmand hebben en geen sterren. My mistake (of beter gezegd zijn mistake)