JudithO schreef:Jeetje hou op hoor!
Anders ga ik nog een keer emigreren hahaha
Mag ik vragen wat je nou betaald voor zo'n huis met 50 acres? Ik ben wel nieuwsgierig wat de prijzen daar doen.
Je zit omgerekend op 1.2 mil voor dit plekje.
Maar ligt er aan waar je koopt. 30 minuten verder en je betaald 3 miljoen, en 30 minuten de andere kant op 500k

Het is net weer rustig aan het worden dus hebben geluk gehad met hoe de markt nu is! Het was eerst gewoon geen doen!
Mando schreef:Wat een heerlijke foto's.
Ik ga mee genieten,
Heb geprobeerd om de tekst op dat bord uit te spreken
Ik probeer het niet eens

prugelpiet schreef:Oh dit is prachtig!!
Wat is Nederland eigenlijk een saai land dan he![]()
Hoe ben je zo aan de andere kant van de wereld terecht gekomen?
Ik heb ooit als 17 jarige een uitwisseling gedaan en ben altijd gek gebleven op het land dus 3 jaar terug de sprong gewaagd!
chantalboes schreef:Leuk een nieuw topic! Ik volg je geloof ik ook op Insta, haha. Groetjes vanuit Queenstown. Ik ben nu bijna 3 maanden in NZ maar ben wel weer van plan om volgend jaar terug te gaan naar NL. Cost of living is bizar hoog en ik mis alles en iedereen van thuis. Wat jij inderdaad al zegt is het moeilijk om vrienden te worden met kiwi's. Ondanks dat de natuur hier fantastisch is
Ohh leuk!! Wat is je insta? Weet niet of ik jou volg

Ja het is echt wennen, nu bijna 3 jaar later begin ik eindelijk mijn draai te vinden met een sociaal leven hier.
Gitana schreef:Wat geweldig. ik zit een stipje, ik hoop op veel foto's![]()
Wat staat er op dat bord met dat verschrikkelijk lange woord?
Het is de naam van dit dorp! Langste plaatsnaam ter wereld!
Vandaag mooie dag en paard voor het eerst zadel en hoofdstel omgedaan. Ze is nog onbeleerd dus ben langzaam aan bezig met haar.

Ook deze pup op de foto gezet:

En we hebben een petlammetje. Van een drieling en helaas niet sterk genoeg en niet genoeg melk.
Nu ligt ze hier voor de openhaard. Sneu ding