Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elnienjo schreef:Vliendertje schreef:Het enige wat onhandig is, is zelf plassen met een hond die in de auto zit. Niet overal was schaduw te vinden, dus soms door moeten rijden op zoek naar een tankstation met schaduw.
Voor die 5 minuten maakt dat toch niet uit?
Goof schreef:Je weet niet eens of je 10 dagen vrij kan krijgen, maar daarvan zou je dan wel 2x2 volle dagen willen reizen. Dan houd je maar weinig echte vakantiedagen over, zeker als blijkt dat je inderdaad niet 10 dagen vrij kan krijgen.
Ik zou de kat thuis laten en lekker vliegen.
Shenavallie schreef:Er is een topic op bokt om op elkaars huisdieren te passen. Weet even niet hoe ik die link hier met mijn telefoon moet zetten, maar misschien kan een andere bokker dat wel.
Zou mijn keuze ook zeker niet zijn om zo lang te reizen met je dier. Of het moet een enkele reis (lees: verhuizen) zijn. Dan maar niet op vakantie of toch een oppas zoeken.
Goof schreef:Shenavallie schreef:Er is een topic op bokt om op elkaars huisdieren te passen. Weet even niet hoe ik die link hier met mijn telefoon moet zetten, maar misschien kan een andere bokker dat wel.
Zou mijn keuze ook zeker niet zijn om zo lang te reizen met je dier. Of het moet een enkele reis (lees: verhuizen) zijn. Dan maar niet op vakantie of toch een oppas zoeken.
Ja!
Mijn topic:
[BB] Wie wil er deze zomer van huisdier 'ruilen'?
elnienjo schreef:Vliendertje schreef:Het enige wat onhandig is, is zelf plassen met een hond die in de auto zit. Niet overal was schaduw te vinden, dus soms door moeten rijden op zoek naar een tankstation met schaduw.
Voor die 5 minuten maakt dat toch niet uit?