Wenen schijnt prachtig te zijn! En Innsbruck is een stad in de bergen. Dus je kan vanuit de stad de kabelbaan pakken naar boven (Zelf geen ervaring mee dus ik weet niks over de afstanden ed maar eens wat over opgezocht voor een tripje)
Als je Wenen nu wilt overslaan kun je vanuit Praag gemakkelijk naar Salzburg.
Jennyj01
Geplaatst: 25-07-23 07:52
Ik ga wel eens een dagje naar Parijs. Dat is 3:20 minuten maar je moet dan ook nog met de metro voor je echt in het centrum zit. Dus al met al ben je 4 uur onderweg. Barcelona is ongeveer 2 uur vliegen en dan met de metro is ook ongeveer 4 uur. En met de trein naar Londen ook. De keuze is reuze. Zelf vind ik het niet erg om niet te overnachten. Vaak slaap ik de eerste dagen op een andere plek heel erg slecht.
fotolijstje
Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-23 16:48
Mijn planning: 28 tot 30 augustus: Berlijn 30 tot 1 september: Praag 1 tot 3 september: Budapest 3 tot 6 september: Krakauw 6 tot 8 september: Bratislava
Allemaal appartementen onder de 200 euro. Minder dan 2 KM bij het centrum vandaan. Ik heb nog 1 stop die ik mag gebruiken voordat ik naar huis ga. Iemand ideeën?
Drukke planning. Ik was vorige week in Bratislava. Is echt maar klein. Ik zou er maar 1 dag blijven. En in Budapest valt dan weer vanalles te beleven heb ik gehoord. Die twee liggen ook vlakbij elkaar, zou je die niet na elkaar plannen?
SdaphneS
Geplaatst: 18-08-23 19:12
Ik zou meer tijd in Budapest doen en echt maar een middag Bratislava. Datis echt een mini stadje. Ben je echt zo doorheen en Budapest is veel groter en leuker om te bezoeken!
Jaren geleden ben ik in Bratislava geweest, wij sliepen toen een nachtje op de stadscamping bij het Zlaté Piesky meer. Geen heel bijzondere plek verder maar als je de stad wel gezien hebt een prima uitvalsbasis om een dagje te chillen aan het meer. Er zat toen een kleine beachclub met prima eten en je kon er wakeboarden, het was er toen best druk met locals.
Budapest is wel echt een onwijs leuke stad dus als je daar nog iets in kan schuiven is het misschien wel de moeite ja.
fotolijstje
Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-23 13:41
Morgen is het zo ver, ik zit helemaal vol zenuwen!! Ik mag nog 1 stop maken, misschien dat ik vanuit krakau terug naar tsjechie ga of duitsland. Maar geeeeen idee waar. Belgie lijkt me ook wel leuk!