Begin juni moet dat nog wel lukken, maar richting eind juni zit je in hoogseizoen en dan zal het lastiger worden. Met name als je nog ergens in de buurt van toeristische trekpleisters wilt zitten.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

). karuna schreef:Muurp hoogseizoen is juist niet op vakantie gaan. Dat scheelt ook. Alle periodes kunnen vakantie periode zijn behalve de schoolvakanties en de bouwvakvakantie. En enige dat ik nodig heb is een slaapplekje. Dan durf ik de gok wel te nemen.
Eind juni is het al wel lastiger hoor. Muurp schreef:Misschien goed om wel rekening te houden met het feit dat je in het hoogseizoen echt wel goed moet zoeken naar een plek, laat staan eentje die betaalbaar is
Begin juni moet dat nog wel lukken, maar richting eind juni zit je in hoogseizoen en dan zal het lastiger worden. Met name als je nog ergens in de buurt van toeristische trekpleisters wilt zitten.
en iets verderop een winkeltje waar ze goddelijke Fudge hadden, bijna net zo goed als de Fudgekitchen in Cambridge

.
.
Ik hou reisverslagen bij, de laatsten van onze reizen in Spanje tijdens de pandemie staan nog online. Lees van achter naar voor, ze staan omgekeerd op datum omdat ze als nieuwsitems gepost worden.
... Ik vind het nog heel moeilijk keuzes maken en inschatten of ik niet iets te veel plekken aan wil doen/auto-uren inplan etc. Ik ben wel van het boeken vooraf, van mijn vriend hoeft het niet maar anders ga ik echt niet relaxed op reis denk ik.
https://anwbreisopmaat.nl/zelf-samenste ... pId=125727