Reismaatje gezocht en aangeboden (verzameltopic)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

evelienn28

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-22 15:10

Justme_Lisaa schreef:
Hier toch uiteindelijk in m’n eentje de trip naar Londen geboekt, wilde graag dingen doen waarbij ik andere niet mee kreeg (Harry Potter studio’s en de musical van The Lion King :) ). Heel spannend, toch een tikje zenuwachtig, maar ook heel nieuwsgierig. Ga voor 4,5 dag, dus ben heel benieuwd :D

Leuk ik ben zelf ook al eens alleen naar Engeland geweest.
Eerst 2 dagen cambrigde en toen door naar Londen en de laatste dag nog naar windsorcastle geweest.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-22 15:29

paddington schreef:
Justme_Lisaa schreef:
Hier toch uiteindelijk in m’n eentje de trip naar Londen geboekt, wilde graag dingen doen waarbij ik andere niet mee kreeg (Harry Potter studio’s en de musical van The Lion King :) ). Heel spannend, toch een tikje zenuwachtig, maar ook heel nieuwsgierig. Ga voor 4,5 dag, dus ben heel benieuwd :D

Wat gaaf! Wanneer ga je?

Rond de kerst, net er voor. Ben heel benieuwd, maak me wel een beetje druk over het openbaar vervoer richting Watford Junction, vanuit Euston overstappen op de trein. Maar ik gok dat het gewoon een kwestie van vragen word vrees ik :') :)

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 23:06

Hey!

De vrienden waar ik normaal oud en nieuw mee vier zijn dit jaar helaas op vakantie.

Dus zoek ik wat anders leuks. De weekendjes weg bij singelreizen die ik gevonden heb, zijn al vol.

Toen dacht ik misschien zijn er hier wel meer mensen, die zo iets zoeken.

Waar heen maakt voor mij niet uit, we kunnen ergens een huisje huren ofzo.
Zelf ben ik niet van het uitgaan, een spelletjes avond of thuis een feeste vind ik gezelliger.

Zijn er bokkers die een gezellig weekendje weg willen met oud en nieuw (zodat ze niet alleen zitten)?

germie

Re: Reismaatje gezocht en aangeboden (verzameltopic)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 06:31

Als er nog iemand de Kilimanjaro wil beklimmen en aansluitend een safari wil gaan doen, een reisgenootje is altijd meegenomen. Ik ben al aan het uitzoeken, heb al aanbieders gevonden, heb alleen de definitieve datum niet vastgelegd. Je moet rekenen op 3 maanden om te trainen.

Annuuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 12:55

kosseh schreef:
Hey!

De vrienden waar ik normaal oud en nieuw mee vier zijn dit jaar helaas op vakantie.

Dus zoek ik wat anders leuks. De weekendjes weg bij singelreizen die ik gevonden heb, zijn al vol.

Toen dacht ik misschien zijn er hier wel meer mensen, die zo iets zoeken.

Waar heen maakt voor mij niet uit, we kunnen ergens een huisje huren ofzo.
Zelf ben ik niet van het uitgaan, een spelletjes avond of thuis een feeste vind ik gezelliger.

Zijn er bokkers die een gezellig weekendje weg willen met oud en nieuw (zodat ze niet alleen zitten)?

Ja ik! ;)

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 20:40

Leuk Annuuuhh!

Misschien kunnen we een boktmeeting topic maken, zullen vast wel meer bokkers zijn die mee willen toch?

Even in je profiel gespiekt, goeie smaak kwa reisbestemmingen heb je :D mooi rijtje

Annuuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 10:06

kosseh schreef:
Leuk Annuuuhh!

Misschien kunnen we een boktmeeting topic maken, zullen vast wel meer bokkers zijn die mee willen toch?

Even in je profiel gespiekt, goeie smaak kwa reisbestemmingen heb je :D mooi rijtje

Ik houd van de Scandinavische landen :D

Laten we een topic maken!

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 11:49

Maeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 12:16

Ik meld me hier ook even :-)
Ik heb meer reis-zin dan mijn vriend en hoewel ik ook wel alleen op reis ben geweest zijn sommige dingen gewoon leuker om samen te doen. En het delen van de regel-last kan ook heel prettig zijn :j

Annuuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 12:59

kosseh schreef:
Scandinavië is ook mijn favoriet. IJsland en Noorwegen staan nog hoog op m'n lijstje.
Zelf naar Zweden in de herfst en Fins Lapland in de winter geweest.

Topic aangemaakt voor Oud&Nieuw
https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=16&t=2068569

Topper!

IJsland en Noorwegen zijn beide heel gaaf, maar zo verschillend. Vorig jaar in september naar IJsland geweest en het was zo bizar mooi. <3

Djorf_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-22 22:47

Is er iemand die heel spontaan aankomende vrijdag tot zondag met mij wil hiken in Luxenburg? Gewoon leuke wandelroutes doen. Ik ben geen ervaren hiker, maar heb wel een goede conditie, dus het niveau van een reismaatje maakt niet uit.

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-22 22:50

Djorf_6 schreef:
Is er iemand die heel spontaan aankomende vrijdag tot zondag met mij wil hiken in Luxenburg? Gewoon leuke wandelroutes doen. Ik ben geen ervaren hiker, maar heb wel een goede conditie, dus het niveau van een reismaatje maakt niet uit.

Wat een leuk idee! Helaas al iets staan voor zaterdag.

Een andere keer wil ik graag mee :D

Djorf_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-22 23:09

Jammer! Ik zie helaas ook dat het vrijdag de hele dag gaat sneeuwen, dus misschien was mijn spontane idee iets te spontaan hahah.

Mocht er iemand binnenkort nog eens maar luxenburg of de ardennen willen om te wandelen zou ik het leuk vinden om samen te gaan!

Ik stuur je even een pb kosseh

E4D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 17:24

Mag ik dit topic even omhoog schoppen? Ik zag al iemand die een oud en nieuw topic aangemaakt heeft maar ik kan waarschijnlijk niet een heel weekend weg. :( Wel heb ik net wat vrije dagen opgenomen in de voorjaarsvakantie. Ik wil dan graag een stedentrip doen, waarschijnlijk via slangenreizen. Ik zat te kijken naar 5 dagen Milaan of 5 dagen Barcelona. Heel misschien 4 dagen Praag. Zijn er mensen die aan zouden willen sluiten? *\o/* Of mensen die een ander idee hebben? Ik ben 32 en houd van een combi van cultuur, zon, zee en als het lekker weer is een strand. Ben alleen niet van het kamperen of hosteld, minimaal een b&b. O:)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 17:35

Wie wil er in januari nog op wintersport? Ik zag een paar leuke aanbiedingen, maar alleen is niet leuk en een deel van de aanbiedingen geldt dan niet, of je betaalt echt meer dan met 2 personen.