Er even tussenuit met de honden. Waar naartoe?

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
belindaap88

Berichten: 300
Geregistreerd: 22-04-13
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 19:40

Arantes schreef:
Het is dan wel een vakantiepark, maar voldoet wel aan je verdere wensen; wij zijn vorige week naar Landal Twenhaarsveld geweest en dat was erg goed bevallen. Mooi huisje met omheinde tuin. Op park zelf een hondenvijver met klein parkje eromheen en een hondenparcours. Daarnaast vlakbij de Sallandse heuvelrug waar je echt oneindig mooi kan wandelen.


Bedankt voor deze tip! Ik las even mee, net een huisje geboekt voor met de hond & met Sauna <3 !

LvA1993

Berichten: 422
Geregistreerd: 08-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 19:47

Wij, twee volwassene en een hond, hebben begin dit jaar een huisje gehuurd. Bij Balkbrug, het huisje heet 'hutje aan de wei'. Deze gevonden via natuurhuisje.nl Fijn verblijf, fijn huisje, mooie omgeving. Vriendelijke eigenaren en fijne omheinde tuin aan een rustige onverharde weg.

Nadir

Berichten: 12751
Geregistreerd: 12-02-04

Re: Er even tussenuit met de honden. Waar naartoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 20:49

Ik volg even, ik zoek iets dat met de hond kan en waar ook genoeg te doen is voor de kinderen (7 en 9). Liefst wel een camping waar je iets kunt huren.

Arantes
Berichten: 889
Geregistreerd: 01-08-06
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 12:58

belindaap88 schreef:
Arantes schreef:
Het is dan wel een vakantiepark, maar voldoet wel aan je verdere wensen; wij zijn vorige week naar Landal Twenhaarsveld geweest en dat was erg goed bevallen. Mooi huisje met omheinde tuin. Op park zelf een hondenvijver met klein parkje eromheen en een hondenparcours. Daarnaast vlakbij de Sallandse heuvelrug waar je echt oneindig mooi kan wandelen.


Bedankt voor deze tip! Ik las even mee, net een huisje geboekt voor met de hond & met Sauna <3 !


Ah leuk zeg! Heel veel plezier alvast! :D

Flowq

Berichten: 2804
Geregistreerd: 12-11-08

Re: Er even tussenuit met de honden. Waar naartoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 14:03


Nadir

Berichten: 12751
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-22 10:04

Nadir schreef:
Ik volg even, ik zoek iets dat met de hond kan en waar ook genoeg te doen is voor de kinderen (7 en 9). Liefst wel een camping waar je iets kunt huren.

Update voor wie ook zoiets zoekt; wij gaan een lang weekend naar De Vledders in Schipborg. Het ziet er goed uit, ik ben heel benieuwd!

Lukasje
Berichten: 11447
Geregistreerd: 06-01-15

Re: Er even tussenuit met de honden. Waar naartoe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-22 11:41

Inmiddels hebben wij 3 overnachtingen achter de rug in Vorden in de Achterhoek We hebben gelogeerd op landgoed Helderboom in 1 van de 2 huisjes. Echt een aanrader! Heel tof huisje met prima ingerichte keuken, erg vriendelijke mensen, rustig gelegen. Je kan zelfs op het domein een wandelingetje maken. Wat ik ook erg fijn vond was de omheinde privétuin. Bovendien is er accommodatie om je paard mee te brengen.

Nadir

Berichten: 12751
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 08:01

Lukasje schreef:
Inmiddels hebben wij 3 overnachtingen achter de rug in Vorden in de Achterhoek We hebben gelogeerd op landgoed Helderboom in 1 van de 2 huisjes. Echt een aanrader! Heel tof huisje met prima ingerichte keuken, erg vriendelijke mensen, rustig gelegen. Je kan zelfs op het domein een wandelingetje maken. Wat ik ook erg fijn vond was de omheinde privétuin. Bovendien is er accommodatie om je paard mee te brengen.

Dat klinkt ook goed!

Noppert
Berichten: 2360
Geregistreerd: 11-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-22 21:23

Kijk anders eens op www,peelhoven.nl
Drie landelijk gelegen (op 30 minuten van Eindhoven) vakantiehuizen (2 x 6persoon, 1 x 4persoons) met ieder een eigen, ruime en goed omheinde tuin. Er is een omheinde hondenspeelweide van 3500 m2 met zwemvijver, een volledig omheind prive wandelpad van 1 km lang en bij ieder huis staat een heerlijke hottub in de tuin.
Honden zijn onbeperkt welkom en verblijven altijd gratis!
O ja, en je paard kan ook mee :D