Wow mooi reisverslag Purny, zo te zien heb je je goed vermaakt! Het oogt helemaal niet zo druk, behalve bij die lichtjesshow. Of lijkt dat maar zo?
Ja we hebben even filmpjes gekeken van Koh Tao maar dat lijkt leukere versie van de Seychellen

Met die rotsvormen.

Koh samui vlieg je op, dus vandaar dat ik dacht dan blijven we eerst daar een paar dagen, maar dat hoeft natuurlijk niet.
Ik heb nu een ticket rechtstreeks op Singapore gevonden voor €600.- MAar dat moet goedkoper kunnen. Vet raar, als ik bijv Dusseldorf - Koh Samui doe, kost een ticket met 2 overstap in Amsterdam

minder dan wanneer ik met 1 overstap vanaf Amsterdam vlieg

Zo krom is dat
Maar ik heb me even aangemeld bij Jacks Flight club, en die zeggen dat ik voor €400.- naar Singapore moet kunnen, dus dat zou mooi zijn.
€400.- klopt inderdaad

Waarom werkt dat toch met een extensie van Jacks Flight club? Nja, goed. De rechtstreekse tickets zijn nog steeds €600.-, maar via Helsinki voor 3 uurtjes meer kost het €400.- Je bent toch al een hele dag reizen kwijt, want ook al kom je 3 uur eerder aan, dan doe je waarschijnlijk toch niks
Moet alleen ff fixen dat ik van de dokter een slaappil meekrijg voor in het vliegtuig. Want daar ben ik niet zo goed in