TS gaat niet per paard, dus heeft niet zoveel aan ruiterroutes.
Lukasje
Geplaatst: 27-08-21 20:57
Daihyo schreef:
Nee hoor de Carolinahoeve is weer open met een nieuw restaurant.
Echt ?!
Toen wij vroegen of er opvolging kwam, antwoordden de vorige uitbaters dat dat niet het geval was.
Daihyo
Geplaatst: 27-08-21 21:04
Jazeker! https://www.decarolinahoeve.nl/ Je herkent het niet meer terug. Het is prachtig gerenoveerd. En geen pannenkoekenhuis meer, maar een kaart met veel streekproducten. Wij hebben er een paar weken terug heerlijk geluncht
Laatst bijgewerkt door Daihyo op 27-08-21 21:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Tancreda4
Geplaatst: 27-08-21 21:04
Onali schreef:
En je kan online ook niks vinden? Bijv via Google of Bing.
Juist persoonlijke tips en ervaringen kunnen zoveel leuker zijn dan de info op internet. Daar vind je vaak de massale plekken. Wie weet dat op bokt mensen wat kleinere maar net zo mooie / mooiere plekjes weten.
Ik lees even mee. Ik ga er sowieso zondag heen denk ik. En mogelijk later in het jaar.
Ik vond de Posbank waanzinnig mooi. Net buitenland.
Rabbit hill is ook een fijn park hoor. Coldenhove ook. Lijken veel op elkaar. Coldenhove is alleen veel Heuvelachtiger dan Rabbit Hill.
IMJ
Geplaatst: 30-08-21 10:00
Wij vonden de Posbank erg mooi en zelfs met de auto prachtig om door de haarspeldbochten etc te gaan.. ik denk dat je best een geoefende fietser moet zijn om daar normaal op te komen zonder ondersteuning. De haarspeldbochten zitten er niet voor niets.. ik had geen fiets mee, niet geprobeerd. Wij gingen wandelen. Wel vond ik het erg druk. Ik zou dus buiten de kindervakanties gaan als dat kan. In zulke natuurgebieden voel ik me graag een beetje alleen op de wereld.. wild of grote grazers zagen wij dus niet zo veel.