Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarcoBorsato schreef:Wat ontzettend asociaal dat ze overboeken trouwens.
Amber_anne schreef:Ik ben ook benieuwd hoe het kan dat je standby wordt gezet. Heb je die voorwaarden dan geaccepteerd bij het boeken of kan dit gewoon zomaar willekeurig

heb echt totaal overstuur jankend op dat vliegveld gezeten maar uiteindelijk is het op het laatste moment toch nog goedgekomen. Ik moest wachten tot iedereen was geboard en de final call was geweest en toen kwamen ze nog 1x vragen of er nog mensen naar Budapest gingen: "JA IK
" en toen hebben ze me er echt lastminute nog bijgepropt. Ben veilig aangekomen in m'n appartementje en lig gedoucht en wel op bed. Gelukkig heb ik eerst een paar dagen om te landen en bij te komen van deze intense reis
Muiz schreef:MarcoBorsato schreef:Wat ontzettend asociaal dat ze overboeken trouwens.
Doen de goedkopere maatschappijen helaas heel vaak. En als je dan in je eentje reist ben je de sjaak. Hetzelfde als met cabin luggage, dan is het vliegtuig nog niet eens vol en heb je gewoon een werktas met spullen bij je en dan moet het in het ruim. Echt heel zuur.
Hopelijk reageert TS niet omdat ze gewoon mee is