Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Earth schreef:@Walkure, de Azoren staat ook op mijn lijstje, maar ook die zijn net als de Kaapverdische eilanden lastig aan te vliegen. Dat is wel ongeveer wat ik zoek verder, maar voor nu te ver weg.
Fitzroy schreef:Ik zou als ik jou was een pakketreis boeken in de huidige situatie. Bij tickets loop je de kans dat je niets vergoed krijgt als een land op oranje gaat.
Jester_ schreef:Relaxed schreef:CuracaoWel toeristisch, maar als je een auto huurt kun je de wat rustigere stranden opzoeken en ook daar zijn gewoon zonnebedjes
Precies, niks meer aan toe te voegen
[ [url=m/Hp9U1d.jpg]Afbeelding[/url] ]
Earth schreef:En ik voel me dan echt een zeurpiet, dat ik zo kritisch ben. Maar het heeft echt te maken met mijn gezondheid. Ik heb zo weinig energie, dat ik gewoon zo min mogelijk zelf wil doen. Ik wil het liefst een mooi kleinschalig hotel waarbij ik vanaf mijn kamer zo het strand met strandbed op rol, of het ligbed bij het zwembad. Dat ik tussen de middag me even op mijn kamer kan terug trekken om te slapen bijv. Waarbij ik niet zelf hoef te lopen voor drankjes etc. En waar ik enkel mijn energie kan benutten aan dingen waarvan ik kan genieten (snorkelen en zwemmen)Dat is toch niet zo gek toch?
DiantaM schreef:Earth schreef:En ik voel me dan echt een zeurpiet, dat ik zo kritisch ben. Maar het heeft echt te maken met mijn gezondheid. Ik heb zo weinig energie, dat ik gewoon zo min mogelijk zelf wil doen. Ik wil het liefst een mooi kleinschalig hotel waarbij ik vanaf mijn kamer zo het strand met strandbed op rol, of het ligbed bij het zwembad. Dat ik tussen de middag me even op mijn kamer kan terug trekken om te slapen bijv. Waarbij ik niet zelf hoef te lopen voor drankjes etc. En waar ik enkel mijn energie kan benutten aan dingen waarvan ik kan genieten (snorkelen en zwemmen)Dat is toch niet zo gek toch?
Lions Dive Curacao en dan een Ocean Front Cabana ..
Je stapt vanaf je terras het hagelwitte strand op. En daar ligt een mooi rif voor de deur om te snorkelen. Allerlei restaurants in de buurt op loopafstand. En zonzekerheid in oktober.
Earth schreef:Ik ben nog steeds lekker aan het puzzelen. Ik dacht jeej, we gaan naar Boa Vista, Kaapverdië. Maar ik kan daar nog geen hotel vinden naar tevredenheid(maar ik heb de lat wel hoog gelegd, I know.)
En ik dacht ach, we gaan gewoon naar de Canarische eilanden, naar La Palma, maar daar kan ik wel goedkoop op vliegen maar dan zijn we weer 14 uur onderweg _O- Maar La Palma is overigens ook nog te wisselvallig qua weer dus ik ga dan liever voor Fuerteventura of La Gomera. Maar ik vind €600.- pp nog wel veel om te vliegen op FV. Of €377.- mar dan ben je weer ruim 10 uur onderweg, dus dat is dan wel erg suf![]()
Dus ik ben nog ff aan het zoeken, normaal kijk ik veel op Ryanair maar die vlieg tot november niet eens op de Canarische eilanden.
Enfin, ik puzzel lekker verder
DiantaM schreef:Je moet dan geen aparte vlucht en ticket boeken. Via tui is Lions vaak het goedkoopst. Maar het is een relatief duur hotel.
Voor de prijs van een los ticket had ik vaak de combinatie met een hotel.
Earth schreef:DiantaM schreef:Je moet dan geen aparte vlucht en ticket boeken. Via tui is Lions vaak het goedkoopst. Maar het is een relatief duur hotel.
Voor de prijs van een los ticket had ik vaak de combinatie met een hotel.
Ik heb al gekeken voor combideals maar dan kom ik nog steeds op 1300 pp uitDan wordt Zanzibar ineens veel interessanter
![]()
@Mvdende ik krijg het momenteel toch niet voor elkaar om iets te vinden wat betaalbaar en goed aansluit, maar dat kan natuurlijk te maken hebben met corona. Ik zoek via Skyskanner en cheaptickets. Voor combideals kom ik hier ook niet voor onder de 1000 pp.
Edit: Ik kan er voor €400 pp nar toe maar dan ben ik 28 uur onderweg
Blijkbaar niet goed gezocht netVind rechtstreeks voor €600 via Transavia
Fitzroy schreef:Ik vind dat persoonlijk best veel geld voor een weeknaar de Canarische Weilanden. Dat kan echt veel goedkoper maar dan niet naar La Palma.
DiantaM schreef:Klopt hoor, Curaçao heeft mooie plekjes maar het is ook veel cactussen.
Maar in het kader van snorkelen is Curaçao wel ongekend. Een van de weinige plekken waar je geen boot nodig hebt om bij een rif te komen. Je loopt de zee in en je ziet prachtige dingen. Dat is niet overal op de wereld.
Zanzibar ziet er prachtig uit.
iirrssjjee schreef:Curacao is niet een mooi natuur eiland nee, wel goed om te snorkelen inddd! Egypte is mooier, maar inddd een boottocht van een uur of 2 voor nodig. Curacao pak je een willekeurig strand en langs de kliffen kun je zeer mooi snorkelen
Sorry voor je verliefdheid op ZanzibarGaaf resort wel!