En als je weer op reis mag dan wil je naar?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 11:33

Met de camper naar Frankrijk en zodra het weer makkelijk kan pakken we het vliegtuig naar Tenerife.
Verder maak ik nooit verre reizen.

ECM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 11:39

Als alles voorbij is willen m’n vriend en ik graag naar Cuba! Maar dat zal inderdaad wel volgend jaar worden... hopelijk kunnen we dan deze zomer wel weer een keer naar Duitsland, toch wel een beetje verliefd op dat land :D

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 11:41

Zodra het kan gaan wij alsnog onze geplande reis maken. We zouden zeven maanden op de motor weg, van Nederland via Balkan/Mongolië/Stan landen naar India. Alles stond klaar maar toen kwam corona... Erg balen. Hopelijk kunnen we in 2022 alsnog.

LaPluche schreef:
Ik ben met een vriend druk bezig om een stuk land in Spanje te kopen, als dat lukt gaan we aan het einde van het jaar daar heen om te gaan bouwen. *\o/*

Wat gaaf! Waar in Spanje? En willen jullie dan emigreren of wordt het "een tweede huis"? Succes!

Lau07
Moderator

Re: En als je weer op reis mag dan wil je naar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 11:43

Alaska en de PNW. Ik wil heel graag een aantal natuurgebieden te paard verkennen. Verder staat Nieuw-Zeeland ook op het lijstje, maar zoveel vakantiedagen heb ik niet. Dus die dan maar een jaartje later. :D

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 11:44

Canada!! Zouden we eigenlijk vorig jaar doen. Ben helaas niet heel erg positief dat het dit jaar wel kan aangezien Canada de grenzen nog steeds heeft gesloten.
Als het geen Canada wordt, wordt het Costa Rica en als dat niet kan weten we het niet meer :Y)

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 11:46

Naar de bergen! Waar precies maakt me niet zoveel uit. Maar vorig jaar geluk gehad dat vakanties wel konden doorgaan.
Dit jaar beval ik van ons tweede kind en ik zag verder reizen met peuter en baby sowieso niet zitten. Dus een huisje geboekt in NL, daar kunnen we ook Corona prooi terecht. Evt plannen zijn dus sowieso voor 2022.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 11:48

Wij zouden vorig jaar sept/okt naar Canada gaan maar dat is verplaatst naar dit jaar. Dus we hopen heel hard dat we dit jaar wel mogen gaan :)

Maar de eerste reis zal naar Abtenau, Oostenrijk zijn. Dat is ons tweede thuis geworden en dit jaar zouden we voor de 15e keer op wintersport gaan daar. Eigenlijk had ik nu op de piste moeten staan zeg maar -O-
We gaan altijd naar hetzelfde pension, en die mensen missen we ook enorm. Dus zodra het kan, gaan we daarheen!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 11:58

Marjo schreef:
Wij zouden vorig jaar sept/okt naar Canada gaan maar dat is verplaatst naar dit jaar. Dus we hopen heel hard dat we dit jaar wel mogen gaan :)

Maar de eerste reis zal naar Abtenau, Oostenrijk zijn. Dat is ons tweede thuis geworden en dit jaar zouden we voor de 15e keer op wintersport gaan daar. Eigenlijk had ik nu op de piste moeten staan zeg maar -O-
We gaan altijd naar hetzelfde pension, en die mensen missen we ook enorm. Dus zodra het kan, gaan we daarheen!

Dat is zo fout aan vaste adresjes :j

Herkenbaar hoor; zo hebben wij in Nidderdale een adresje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 11:59

Frankrijk wordt mijn eerste bestemming, want ik wil een vriendin bezoeken. Afhankelijk van hoe alles zich ontwikkelt, wil ik komende zomer ofwel ergens op duikvakantie (Malta of zo), ofwel met een vriendin rondreizen in Noord Griekenland.

Autumnn schreef:
Canada!! Zouden we eigenlijk vorig jaar doen. Ben helaas niet heel erg positief dat het dit jaar wel kan aangezien Canada de grenzen nog steeds heeft gesloten.
Als het geen Canada wordt, wordt het Costa Rica en als dat niet kan weten we het niet meer :Y)
Genoeg te zien en te beleven dichter bij huis hoor. :')

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 12:01

Mkango schreef:
Frankrijk wordt mijn eerste bestemming, want ik wil een vriendin bezoeken. Afhankelijk van hoe alles zich ontwikkelt, wil ik komende zomer ofwel ergens op duikvakantie (Malta of zo), ofwel met een vriendin rondreizen in Noord Griekenland.

Autumnn schreef:
Genoeg te zien en te beleven dichter bij huis hoor. :')

Dat zal best maar dat doen we liever als we kinderen hebben :D

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 12:02

Disney in Amerika.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 12:09

Wij zijn afgelopen winter naar Toscane verhuisd. Natuurlijk midden in de lockdown terecht gekomen := Ik zou heel graag op reis willen in eigen land, want we hebben nog weinig kunnen rond trekken helaas.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 12:10

Autumnn schreef:
Dat zal best maar dat doen we liever als we kinderen hebben :D
Ah joh, speen erin en gaan! :D

Ik snap je wel hoor - ik zou ook liever gaan duiken in Mozambique dan in de Middellandse Zee, en ik ben nog nooit zo lang weggeweest uit Zuid Afrika als nu, maar dat zit er dit jaar wss ook niet in. Het klonk alleen een beetje dramatisch. :))

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 12:15

Naar mijn ouders. Frankrijk dus.

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 12:16

Een weekje Friesland zou mooi zijn dit jaar.
En als Brexit uitgekristalliseerd is, zeilen in Schotland. Atlasail heeft een gave reis bij de Hebriden.
Maar als dat volgend jaar wordt, vind ik het ook prima.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 12:19

Dit jaar zit een vakantie er sowieso niet in. Na mijn stage eerst weer werk vinden...

Maar ik wil heel graag alsnog naar Malta ( die reis ging vorig jaar dus niet door)
En ik ben al uitgenodigd om naar Frankrijk te komen als het weer kan dus dat zou ik al heel leuk vinden :)

Daarnaast ooit naar Australië, Zuid Afrika, Zweden en Canada <3

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 12:26

Heerlijke plannen allemaal!

Als we echt weer naar het buitenland kunnen, staat hier een road trip Schotland heel hoog op het lijstje. Dat was eigenlijk de bedoeling juni 2020 aansluitend op mijn buitenlandse stage (die na 2 weken al werd beëindigd).

Voor deze zomer hebben we al een campingplaatsje gereserveerd op Texel. En daar kijk ik enorm naar uit!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 12:32

Met de band naar Normandie we komen ieder jaar bij elkaar in juni voor de herdenkingen, het is een internationale band. Maar ik weet nu al dat het niet door gaat net als vorig jaar.

Thioro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 12:34

Als echt reizen weer toegestaan/mogelijk is ga ik naar Zanzibar.
Tot dan houd ik me wel bezig in eigen land (=Frankrijk, dus dat geeft ook al mogelijkheden).

Voordeel is dat ik nu iig vlot kan sparen :P .

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 12:35

Naar een van de griekse eilanden. Maakt niet zoveel uit welke :')
Hopelijk kan het misschien in september.
Als het niet kan ben ik al blij als we naar duitsland ofzo kunnen. :')

nuscaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 12:44

Familie en vrienden bezoeken in Roemenië en daar dan paar daagjes bergen en of strand aan vast plakken.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 17:46

@stinkmodder, we zijn dan wel van plan om daar te gaan wonen op den duur.
Het perceel is 13ha groot en er mag een grote woning opgebouwd worden.
We gaan richting Valencia.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 17:49

Naar Nederland :D
Familie bezoeken.
En naar Spanje om een goede vriendin te bezoeken die ik nu een jaar niet gezien heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 17:51

Het eerste wat ik doe als de reisrestricties weer een beetje zijn opgeheven (dus niet per se na corona) is naar m'n beste vriendin in Bristol. Verder zou ik, als het wel weer echt veilig is, graag teruggaan naar Zuid-Afrika om daar vrienden te bezoeken. En ik heb al sinds 2019 een vakantie naar Mexico gepland staan := Ben blij dat ik vakantiedagen heb opgespaard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 18:02

Zuid-Korea! Stond gepland voor vorig jaar oktober, maar helaas. En daarna Egypte. Kan niet wachten!