Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LaPluche schreef:Ik ben met een vriend druk bezig om een stuk land in Spanje te kopen, als dat lukt gaan we aan het einde van het jaar daar heen om te gaan bouwen.
Marjo schreef:Wij zouden vorig jaar sept/okt naar Canada gaan maar dat is verplaatst naar dit jaar. Dus we hopen heel hard dat we dit jaar wel mogen gaan![]()
Maar de eerste reis zal naar Abtenau, Oostenrijk zijn. Dat is ons tweede thuis geworden en dit jaar zouden we voor de 15e keer op wintersport gaan daar. Eigenlijk had ik nu op de piste moeten staan zeg maar![]()
We gaan altijd naar hetzelfde pension, en die mensen missen we ook enorm. Dus zodra het kan, gaan we daarheen!
Autumnn schreef:Genoeg te zien en te beleven dichter bij huis hoor.Canada!! Zouden we eigenlijk vorig jaar doen. Ben helaas niet heel erg positief dat het dit jaar wel kan aangezien Canada de grenzen nog steeds heeft gesloten.
Als het geen Canada wordt, wordt het Costa Rica en als dat niet kan weten we het niet meer
Mkango schreef:Frankrijk wordt mijn eerste bestemming, want ik wil een vriendin bezoeken. Afhankelijk van hoe alles zich ontwikkelt, wil ik komende zomer ofwel ergens op duikvakantie (Malta of zo), ofwel met een vriendin rondreizen in Noord Griekenland.Autumnn schreef:Genoeg te zien en te beleven dichter bij huis hoor.Canada!! Zouden we eigenlijk vorig jaar doen. Ben helaas niet heel erg positief dat het dit jaar wel kan aangezien Canada de grenzen nog steeds heeft gesloten.
Als het geen Canada wordt, wordt het Costa Rica en als dat niet kan weten we het niet meer
Autumnn schreef:Ah joh, speen erin en gaan!Dat zal best maar dat doen we liever als we kinderen hebben