Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Olle schreef:Wat enorm gaaf!
Vorig jaar op huwelijksreis door Nieuw-Zeeland gegaan.
We hadden graag dit jaar of begin volgend jaar weer willen gaan, maar helaas door de Corona crisis zien we dat niet echt meer gebeuren.
Wij balen er ook echt van dat we boven de 30 zijn en dan een restrictie hebben van max. 3 maanden maar in NZ mogen verblijven.
Wel echt heel gaaf dat je je hart hebt gevolgd. Ik opteer voor meer foto's
PS: snel even op je instagram gekeken, maar je bent ook echt een prachtige vrouw!
daffie1986 schreef:TS, welk visum heb jij nu dan? Want ik mag toch echt geen eigen bedrijf starten op een werkvisum voor zover ik weet, maar alleen op entrepreneur of investment visa. Laatste nieuws was trouwens dat alle visums tot eind van het jaar verlengd worden. Ik vraag me vóóral af waarom schapen in zoveel verschillende koppels gehouden worden rond aflammeren? En niet net zoals koeien zoveel mogelijk bij elkaar voor het afkalven.
Hier net door de molen geweest voor nieuwe visums, ml en dl hebben hem al en die van mij is nog in afwachting van NZ police report, heeft máár 3 maanden geduurd t.o.v. 3 weken in 2017.
Edit: verrek joh, ik mag ook (net als WHV) een eigen bedrijf starten. Was echt in de veronderstelling dat je alleen voor een baas mocht werken.
Escada schreef:Ooooh fantastische topic![]()
Ik ben 3 maanden in NZ geweest, nog steeds ontzettend veel heimwee maar ik ben terug gegaan naar Nederland voor de liefde die Nederland helaas wel prima vind![]()
Ik ben heel erg jaloers op jou
cursebreaker schreef:Wauw TS wat een droom dit en wat knap dat je dat 'gewoon' even doet en door blijft gaan ondanks ook wat tegenslagen hier en daar.![]()
Het geeft me idd echt McLeod's Daughter vibes![]()
Ik ga je avonturen in het mooie Nieuw-Zeeland graag volgen. Heel veel succes daar! En je Insta foto's zijn ook echt waanzinnig gaaf zeg
Suzanne F. schreef:Oh wauwie, wat tof. Ik volg ook. Ik zou sowieso graag eens naar Australië of Nieuw-Zeeland gaan. De foto’s zijn zo mooi, echt waar ik van houd! Maar ik ben echt een bangerd, ik durf niet zomaar daarheen. En dan het tijdsverschil, heb ik een enorme jetlag waar ik doodziek van word.
Wat dapper van je dat je zomaar gegaan bent, ik wou dat ik zo avontuurlijk was. Ik volg heel graag je avonturen op afstand. Dan rijd ik stiekem ook een beetje mee in de McLeod film. Prachtig, ik zwijmel er al helemaal bij weg.
Kan je daar ook modellenwerk doen trouwens?
Pandora2 schreef:Prachtig dit ! Ik kreeg al meteen een Mc Leods' gevoel bij je eerste foto's![]()
Je woont echt in het mooiste land ter wereld![]()
En jullie hebben een hele goede premier![]()
Ik lees op dit moment het boek '' Dwars door Oceanië ''. Een verslag van een reporter die een fietstocht maakt door Australië ( de hele outback door), Tasmanië en Nieuw-Zeeland ( noorder-en zuidereiland )
Heb er ook stukjes van op tv gezien.
En met jouw verhaal heb ik er nog meer beeld bij
Hoe gaat het met je lammetje ondertussen ?
Mondy schreef:Oh wat ontzettend gaaf zeg![]()
Bij die foto van de scheerdershut zie ik Tess en Claire zo lopen... en zou ik er zo zelf willen lopen.
Wat heb ik bij die serie vaak bedacht dat t me aan de ene kant een hard en moeilijk leven lijkt maar aan de andere kant ook een geweldig leven.
Ik zou het nu niet kunnen maar weet natuurlijk nooit hoe het leven gaat lopen. Ondertussen droom ik graag in jouw topic verder en heb ik je zojuist op Instagram gevolgd.