Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Petrichor schreef:Dubai is dat nog mooi qua natuur of ook weer alleen zand??
x_Milou schreef:Ik vond Marokko/Marrakech ook heel leuk, maar om daar zelf auto te rijden moet je wel iemand met een beetje talent en veel overzicht hebben. Ik rijd prima rond op Europese wegen, maar daar waag ik me niet aanIn april/mei is het weer daar super, in februari/maart zou ik nog niet gaan. Wel goed te betalen en, in tegenstelling tot veel anderen, superlekker gegeten zonder voedselvergiftiging.
Antillen red je net niet met 8 uur, zeker omdat vroeg in het seizoen vaak een tussenlanding hebt. Vind Aruba wel goed in jullie plaatje passen, daar kun je heel fijn rondrijden met de auto en mooie witte stranden.
Petrichor schreef:Dubai is dat nog mooi qua natuur of ook weer alleen zand??
Keet schreef:Petrichor schreef:Dankjewel! Is Florida niet te stads?
Nee hoorje hebt stedelijke gebieden maar ook hele diverse natuur en veel bezienswaardgheden
In oktober vloog ik van amsterdam naar Orlando in 8 uurterug was iets langer ivm een tussenstop op miami, dus dat was 9,5 uur maar hoefde het vliegtuig niet uit
Petrichor schreef:Je schrijft fijn! Ik heb nu 2 verslagen gelezen en ga de rest ook nog lezen.Vliegtuig ziet er ook super luxe uit zeg, ik vraag mij af als je gewoon 2e klas vliegt heb je dan ook je eigen tv en Wifi? Ik heb wel eens 2e klas naar Tenerife gevlogen en daar had ook iedereen een eigen beeldscherm maar ik vraag bij af of dat bij langere vluchten standaard is. En kan je bij die Wifi ook gewoon appen en Facebooken op je telefoon?