Naar Nederland. Naar de kleinkinderen, kinderen en het kleinkind-op-komst. Dat laatste al over drie weken ... tja, dat gaan we missen.
Kanzi
Geplaatst: 09-04-20 20:42
Ik hoef niet op vakantie, maar wil wel heel graag even bij mijn familie langs als het weer kan.
Shadow0
Geplaatst: 09-04-20 20:45
Efteling! Ik was aan het kijken voor de last minutes, eerst net voor de carnavalsvakantie maar dat lukte niet, en toen had ik voor mijzelf half maart in gedachten. En ooit wil ik heel graag weer eens naar de bergen, maar dat komt tzt wel denk ik. (Ik heb ook wel eens overwogen om ooit een cruise te maken, langs de Noorse fjorden of naar de Baltische Staten ofzo, maar ik geloof dat het dat niet meer wordt, na eerst leren hoe vervuilend dat is, en daarna horrorverhalen over cruiseschepen vol zieken die nergens aan land kunnen.)
wemkelover
Geplaatst: 09-04-20 20:46
Dagjes weg zoals dierentuin, zwembad. Verder gewoon lekker werken. Ik hoop echt dat het dit jaar nog door kan gaan. Ik werk altijd van april tot oktober, in een hostel.
tita
Geplaatst: 09-04-20 20:47
Ik ga gelijk de lekkerste carpaccio van Breda eten Daarna ergens de lekkerste nacho’s eten
Volgende dag heerlijk naar de Efteling Mijn ouders knuffelen
Dagelijkse dingen als het zwembad, barbecue met familie en vrienden of een terrasje en klassieke concerten bezoeken. Qua vakantie wil ik heel graag nog een keer terug naar Rome. En ik zou nog wel naar Groot-Brittannië, Ierland, Scandinavië en Zuid-Afrika willen.
Anoniem
Geplaatst: 09-04-20 22:33
Ik heb mijn dag al gepland als het weer mag. Smorgens heerlijk de paarden doen en naar de spoetschool, smiddags langs vriendinnen, savonds uit eten en daarna met iedereen uit, en de dag erna vlieg ik naar Barcelona om de gemiste tijd eens flink over te doen. Daarna door naar Londen voor mijn broer schoonzus en nichtje van 1 die ik vreselijk mis,
En ik neem heerlijk twee weken vrij en ga elke dag langs vrienden lunchen sporten en uit want jeeeetje wat mis ik dat! En dan smorgens mijn paard doen uiteraard
Ik zou vorige week op Schiermonnikoog hebben gezeten.
Daar wil ik zeker alsnog naar toe maar niet in het hoogseizoen. In september, oktober (geen herfstvakantie) of november is wel helemaal prima wat mij betreft
irryproppy
Geplaatst: 09-04-20 22:37
Uit eten! Dagjes/weekendjes weg. Evt.laatste week van de zomervakantie naar fam.in Bulgarije.
aman2002
Geplaatst: 09-04-20 22:38
Ik zou deze zomer naar zuid Afrika gaan maar dat gaat sowieso niet meer door. Dat vind ik natuurlijk super jammer maar ik mis toch de gezelligheid het meeste. Het eerste wat ik weer zou doen is heerlijk ergens uiteten gaan met vrienden of familie.
Onze ouders, die kunnen we nu niet zien omdat zowel mijn vader als mijn vader in een risicogroep vallen.
Verder: uit eten en een terrasje pakken, en met onze zeilboot de hort op. Het plan voor deze zomer was Noorwegen en Denemarken. Dit gaat verwacht ik niet door, hopelijk kunnen we dit dan later alsnog doen.
Nagini
Geplaatst: 09-04-20 22:48
Naar Nederland! Heb mn vlucht voor mid september staan. Dus het is nog even afwachten of dat gaat lukken.
Verder gewoon cafeetjes, dierentuin, national parks met de honden, strand.. winkelcentrum, bbq bij vrienden.