Montenegro?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 10:25

Wij zijn vorig jaar op roadtrip naar Montenegro gegaan, we zijn via Oostenrijk/Slovenië/Kroatië/Bosnië Herzegovina gereden en hebben de grensovergang in Vucevo genomen om vervolgens van Noord naar Zuid te rijden. Ons verblijf was in de heuvels achter Bar.

Qua natuur is het absoluut een prachtig land :j Voor de rest waren we het allemaal eens dat we er niet naar terug willen. Vooral de lokale bevolking kan op sommige plaatsen erg onvriendelijk danwel nors zijn - zelfs al ben je zelf vriendelijk en netjes. Kans bestaat dat het te maken had met het Spaanse uiterlijk van onze 2 mannen, maar toch...

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 22:22

moonsparkle schreef:
Is wildkamperen toegestaan in Montenegro? En is er al iets bekend over of het toegankelijk is voor toeristen?

Ja hoor, in bijna heel de balkan. Alleen Kroatië en Slovenië niet. Daar kan je echt boetes krijgen

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 22:54

Montenegro laat nog geen toeristen uit (o.a.) Nederland toe vanaf 1 juni.

https://www.ijzcg.me/me/novosti/covid-1 ... saobracaju hier vind je de lijst met "toegestane" landen. Deze wordt wekelijks bijgewerkt.

Ik hoop dat Nederland er binnenkort ook bij staat want heb zelf plannen voor september :D

ODonoghue

Re: Montenegro?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-20 11:03

:(