Boterbloem90 schreef:Ik heb hem zelf nooit naar achter. Wanneer de gene voor mij zit en even naar achter kijkt of het kan en anders vraagt vind ik het geen probleem.
Helaas een keer meegemaakt dat iemand zijn stoel zo naar achter gooit terwijl ik aan het eten was. Cola lag in mijn pastasalde en op mn broek. En geen sorry vanaf, alleen een flauw lachje.
En dus ook hierom is het echt super asociaal om zonder overleg of zonder het aan te kondigen je stoel plat te gooien
Nou, echt niet.
Bij mij gaat hij dan ook bijna standaard achterover, tenzij inderdaad vluchten van 1-2 uurtjes. Ik kan het dan ook niet op prijs stellen als iemand achter mij zit te mekkeren dat mijn leuning naar achter gezet wordt, als je als een prins wilt vliegen terwijl iedereen rekening met jou houdt dan vlieg je maar business class hoor (doe ik zelf op lange vluchten vaak ook). Maar ik check wel altijd eerst even inderdaad of de achterbuur geen drinken oid op het tafeltje heeft staan en kondig het aan dat ik hem achterover zet, wel zo sociaal...

En daarbij leven en laten leven hoor. Gekke maatschappij leven wij toch, als je netjes zegt dat je je leuning naar achter doet is er toch niks aan de hand
.