Vakantie met baby, wat is leuk?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

yza1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 18:15

Een keer naar 1 van de waddeneilanden is ook heel erg leuk! Schiermonnikoog bijvoorbeeld is ook nog eens autoluw. Een leuk appartementje huren en lekker een dagje naar de kinderboerderij daar, dagje strand, lekker fietsen...

En de bootreis is stiekem natuurlijk ook erg leuk en spannend.
Laatst bijgewerkt door yza1987 op 30-05-19 18:19, in het totaal 2 keer bewerkt

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 18:17

Vleddertje1 schreef:
Het land van bartje in drenthe zijn wij veel geweest met de kinderen toen ze klein waren...luxe huisjes en een fijn zwembad...en mocht hwt wat kouder zijn ook een binnen zandbak / speelruimte waar ze kunnen spelen/kruipen...

Deze gaan wij al jaren heen.
Inmiddels zijn de kinderen 7,9 en 12 maar ze vinden het nog steeds leuk.
Ik wilde dit jaar graag naar spanje, maar daar waren ze het hier niet mee eens en het werd weer LvB. :')

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 11:25

Anoniem schreef:
Aranel schreef:

Kun je wel een beetje de attracties in met zo'n kleintje? De achtbaan wordt 'm niet, dat snap ik :')
Maar de rest?

Zeker! Best veel zelfs.
Wij zijn in de carnaval festival geweest, droomvlucht, stoomcarrousel, pagode, gondoletta en de monorail. Dl vond het fantastisch. Bij de stoomcarrousel schrok ik zelfs een beetje dat hij best hard ging, maar dl vond het geweldig, pakte de steun vast en ging zitten wiebelen :=
Fata morgana mag ook, maar dl was kapot dus we zijn lekker naar huis gegaan.

En uiteraard lekker wandelen in het sprookjesbos!

En anders kan je gebruik maken van de rider switch :D bijzonder handig. Hebben ze ook in de Disneyparken