Ach, ik vind het alsnog heeel tof! Stond hoog op mijn lijstje van stedentripjes 
De grote verrassing is sowieso de zomervakantie, dat is echt een reis! Erg benieuwd
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ach, ik vind het alsnog heeel tof! Stond hoog op mijn lijstje van stedentripjes 
Ben zo benieuwd.
Kobus17 schreef:Spannend! Hier ook een vermoeden, maar ga het niet zeggen.![]()
Heb zelf ook een verrassing, kreeg te horen dat ik 2 dagen vrij moest houden (een vrijdag en zaterdag), kan hier niet zo goed tegen, ik hoop volgende week te horen te krijgen waar ik heen ga (dan ben ik jarig).
Dat is echt killing.
, volgende week neem ik mijn vader,stiefma, schoonmoeder en stiefschoonvader ook ergens mee naar toe, met een overnachting en het enige wat ze weten is dat ze een koffer moeten meenemen en dat ze rond een uur of 2 /half 3 bij ons moeten zijn. En met name mijn stiefachoonvader kan dat schijnbaar héél moeilijk hebben, dus zeg ik helemaal niets
Kobus17 schreef:Heb zelf ook een verrassing, kreeg te horen dat ik 2 dagen vrij moest houden (een vrijdag en zaterdag), kan hier niet zo goed tegen, ik hoop volgende week te horen te krijgen waar ik heen ga (dan ben ik jarig).

)
, was hartstikke gezellig.
, ben benieuwd waar jullie uiteindelijk uitkomen.
#groteblij