Misschien geeft het een voordeel tijdens de Mongol Derby volgend jaar

Fiji is de 'Gran Canaria' bestemming voor Aussies. Alleen heeft deze 'Gran Canaria' bestemming wel hele mooie witte stranden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonsparkle schreef:[
De reistijd en wachttijd op Schiphol heb ik niet meegeteld, echt vanaf dat het vliegtuig vertrokje had je accommodatie nog niet geboekt? Was dat wel snel gelukt? Zou niet verwachten dat er veel baby's richting Fiji gaan
hoe lang ben je daar gebleven? Wij willen dus wel 2 maanden naar Australië mede vanwege de lange reizen ook tussen de plaatsen in Australië.
Saleisha schreef:14 uur geloof ik. Ik vind het altijd prima, ik bereid mezelf voor op een dagje ‘bankhangen’ met netflix/tv/films/boeken/puzzels en een boel lekker eten en drankjes service. Zo kom ik de tijd wel door haha.
Slapen lukt me niet vaak dus daar ga ik ook geen moeite voor doen. Als ik moe wordt slaap ik wel even maar zo niet blijf ik lekker series kijken. Ooit een slaappil geprobeerd maar dat viel nogal verkeerd..
Cioccolato schreef:Curaçao was het langst. En dat was al niet leuk. Wat zonde van m'n tijd vond ik dat ik t vliegtuig. Veel films gezien die ik in de bios ook al had gezien
En dan nog series, er stond gewoon 1 losse van op ergens midden in een seizoen.
Kinderen die bleven huilen, slapen wou niet.
Nee ik blijf wel in Europa
Christiene schreef:Met een staking na het boarden twee uur wachten in een erg warm vliegtuig tot we eindelijk opstegen daarna nog twee uur vliegen...
Ik heb tot nu toe nooit weer gevlogen verschrikkelijk.
Daarom zou ik nooit buiten Europa even gaan vliegen