Leuke stad o.i.d. in Nederland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re: Leuke stad o.i.d. in Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 14:46

Kerst in oud Kampen is ook mooi en het Dickens festijn in Deventer is ook een aanrader. In Zwolle is er kerstmarkt en het ijsbeelden festival.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 14:51

Nijmegen :D gezellige en mooie stad met natuur om de hoek.

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 14:54

midori

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-18 22:48

Allemaal super bedankt voor de tips, kan ik echt wat mee!! Winkelen houden we allemaal niet van :') dus daar hoeven we geen rekening mee te houden. Het gaat ons echt meer om de sfeer dan winkelen.

Eiland is inderdaad een heel leuk idee!! Even kijken hoe dat met de logistiek zit zodat ik diezelfde dag nog naar Schiphol kom (vlieg pas na 9pm).

Dat Dickens festijn was leuk geweest maar is helaas de verkeerde data..

Mountain biken lijkt me leuk als het weer mee zit!

Voor mij is 200 km echt niet veel, dat is echt om de hoek :+ maar dat komt omdat ik Zweden en Ierland gewend ben en daar ben je al gauw 2 uur onderweg als je ergens heel wilt. Handig zo'n klein landje als Nederland :o

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 23:18

Landal esonstad. Is noord oost friesland. Leuke huisjes. Minder dan een uur van groningen. Is bij het lauwersmeer. Wel een beetje middle of nowhere, maar wel leuk voor wandelinngen en zo

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 12:16

Alkmaar is ook leuk als je niet van winkelen houdt. En de duinen en strand is dichtbij. Genoeg te doen als je actief wilt zijn. En het is natuurlijk een gezellige stad.

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 15:15

midori schreef:
Allemaal super bedankt voor de tips, kan ik echt wat mee!! Winkelen houden we allemaal niet van :') dus daar hoeven we geen rekening mee te houden. Het gaat ons echt meer om de sfeer dan winkelen.

Eiland is inderdaad een heel leuk idee!! Even kijken hoe dat met de logistiek zit zodat ik diezelfde dag nog naar Schiphol kom (vlieg pas na 9pm).

Dat Dickens festijn was leuk geweest maar is helaas de verkeerde data..

Mountain biken lijkt me leuk als het weer mee zit!

Voor mij is 200 km echt niet veel, dat is echt om de hoek :+ maar dat komt omdat ik Zweden en Ierland gewend ben en daar ben je al gauw 2 uur onderweg als je ergens heel wilt. Handig zo'n klein landje als Nederland :o

dan is Texel en tot van Amsterdam kun je zo met de trein naar den helder! en daar rijd goede bus verbinding naar de boot

midori

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-18 16:56

Mijn vriendin heeft een auto en woont vlak bij schiphol, dus hoef nog niet eens met openbaar vervoer!

Alkmaar zal ik eens opzoeken!