3 kamerappartement all inclusive?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-18 14:07

chevax schreef:
Je wilt wel heel veel voor heel weinig. Is een weekendje Veluwe in een huisje op een park niet meer iets voor jullie? ;-)

Nou ik woon op de Veluwe dus dat gaat hem niet worden :+

Enige eis is 3 kamer, en dan all inclusive.

We zijn er vanaf gestapt om te vliegen, dus enkel een appartement in Italië, Spanje oid. Hebben altijd naar Oostenrijk etc gereden met de caravan dus dan maar met de auto ergens heen! Hebben we in ieder geval ook een auto bij de hand en is net zo makkelijk.

poes

Re: 3 kamerappartement all inclusive?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 15:05

Je bent met vliegen vaak goedkoper uit :=

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-18 15:06

Ja? Ook als je een auto huurt de hele week?

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 15:10

Dat kan wel wat kosten ja. Maar zorg wel dat je auto in het buitenland hoed verzekerd is, check banden en olie en koelvloeistof voor je vertrekt. Pas zeker de bandenspanning aan op het gewicht! En als je al dicht tegen een onderhoud aan zit, doe dat eerst. Niets zo vervelend als in het buitenland in panne vallen.

In veel steden heb je niet per sé een auto nodig. Als je voor een heel kaag budget wil zou ik dus goed kijken of je dat nodig hebt.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 15:14

Laatst in Portugal een auto gehuurd voor 8 euro per dag dus dat is vaak een stuk goedkoper als je goed zoekt ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 15:33

Ik weet niet of je heel blij wordt van met zn 4en naar Spanje of Italië rijden :P Als je een luxe auto hebt wil het misschien nog. Of het goedkoper is weet ik niet zo, maar of het relaxed is... :P Een auto huren kost gemiddeld €100.- per week, al ben ik benieuwd hoe Schuur aan zo'n goedkoop adres komt :P

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 16:18

Vergis je niet aan autorijden naar Spanje. Is toch al gauw 14u voor Noord-Spanje. Het weer is dan echter nog niet optimaal in die periode voor een zonvakantie, dus je zou veel zuidelijker moeten gaan zitten.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 17:32

Is dit misschien wat? 3 kamer bungalow, waarbij er dan dus wel 1 op de slaapbank in de woonkamer slaapt. Costa Blanca, in Spanje, all incl voor ongeveer 500 euro pp. Incl. vlucht en transfer.

https://www.sunweb.nl/vakantie/spanje/c ... rticipants[0][0]=1988-03-20&Participants[0][1]=1988-03-20&Participants[0][2]=1988-03-20&Participants[0][3]=1988-03-20&Allocation=1

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 17:56

Maar waarom niet met je broertje op een kamer en dan losse bedden vragen? Als je ergens all incl bent ben je alleen op de kamer om te slapen, douchen of om te kleden.
Maakt het gelijk een stuk goedkoper en makkelijker (pas om deze rede nog een kamer met mijn vader gedeeld :+)

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 18:09

Wij zijn ongeveer 500 euro kwijt aan heen en weer rijden naar Spanje vanuit de omgeving Alicante. Brandstof en tol, vliegen is bijna altijd goedkoper. Het kost je ook nog vakantiedagen, afhankelijk van hoe ver je gaat. De Costa Blanca is bijna 20 uur rijden, dus tel je een overnachting erbij heen en terug, dan kom je al gauw op 700 euro. Vliegen is echt veel goedkoper.

Ik vind dat all inclusief persoonlijk juist helemaal niks. Veel leuker om zelf gezellige restaurantjes op te zoeken en aan de boulevard een terrasje te pikken. Wij gebruiken zelden veel in het hotel zelf, ik ben er op er op uit te gaan, niet om continue op dezelfde plek te zitten.

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 18:22

Je zou http://elizawashere.nl eens moeten bekijken. Daar kun je villa's huren voor een x aantal personen inclusief huurauto en vlucht van rond de €500, bij sommige villa's/hotels kun je ook nog ontbijt bij boeken. En ze hebben zo te zien (aan de foto's) ook accomodaties waar de kamerindeling 2-1-1 is..

Deze bijvoorbeeld:
https://www.elizawashere.nl/griekenland ... alakia.htm

En als je echt all-inclusive wilt, moet je gewoon ergens zoeken naar losse eenpersoons-kamers... Of toch die eenpersoons-toeslag betalen voor je broertje. Zijn twee losse bedden op één kamer trouwens geen optie?

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 18:40

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-18 18:49

Geweldig! Hartstikke bedankt alle meedenkers! Ik ga alles is even bekijken.

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 18:51

Let op he? Plus 6 euro per dag voor verzekeringen, plus toeslag extra bestuurder, wellicht duurder op bepaalde data (vakantieseizoen): Dit soort kale prijzen zijn altijd te mooi om helemaal waar te zijn.

Maar voor goed 200 euro per week max. moet je makkelijk een auto kunnen huren.

star_l0ver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 18:55

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 07:49

Als je extra verzekeringen pakt en een extra bestuurder wel ja.

Sowieso bij een huurauto voor je wegrijdt foto’s/video maken en dit liefst in het bijzijn van een medewerker

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 09:39

Reken in elk geval op een borg van zo’n 1500 euro op je credit card als je die extra verzekeringen niet neemt.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-18 09:50

Dat komt in ieder geval goed.

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 11:16

Kijk uit he, want als je geen verzekeringen neemt, naaien ze je echt op het kleinste krasje. Overal foto's van maken voor je vertrekt!

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 11:36

of gewoon een goede reisorganisatie nemen, bij bijv Eliza was here, Ilios reizen en sommige andere reisorganisaties zijn alle risico's afgekocht bij de huurauto. De verhuurder weet dat ook en smeert je ter plekke ook niets meer aan.
Als je schade hebt regelen en betalen zij alles voor je, het eigen risico moet je ter plekke voorschieten maar kan je ook verhalen. (weet ik uit ervaring).

Het scheelt ook waar je de auto huurt, bij de grote namen komt het minder voor dan bij de lokale verhuurbedrijfjes.

Overigens on topic, als je all-in laat varen en bijv alleen ontbijt neemt heb je heel veel meer keus.

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 11:41

Eerlijk gezegd is hier in Spanje mijn ervaring andersom. Vooral Goldcar staat bekend om het alsnog moeilijk doen, ook al heb je alles elders afgedekt. Maar vooruit, eerst maar eens zien waar ze heen gaan, dan kan er altijd weer advies gegeven worden over autohuur :-)

Je hebt absoluut gelijk als je zegt dat dat all-in het moeilijker maakt!

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 11:46

Ik zou de blaadjes van de Lidl eens in de gaten houden.
En verder zie ik veel advertenties van kras reizen voorbij komen.
D reizen, helpen ze je echt goed, al veel reizen bij hen geboekt.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 11:53

Zelf gaan rijden is echt wel duurder. Denk alleen al aan je benzine, de tol en een extra reisdag met een extra overnachting op de heenweg, en dan hetzelfde riedeltje ook weer op de terugweg... Als je geen eigen auto hebt en die in NL gaat huren voor een paar weken... Want geloof me, je huurt dan echt geen toyota aygo of vw up, voor 4 pers.. Minstens een goede SW of SUV... Voor gegarandeerd lekker weer in die periode moet je ook nog eens goed zuidelijk gaan zitten. Je bent op deze afstanden zoveel meer geld en tijd kwijt dan dat je gewoon het vliegtuig pakt.
Erheen vliegen en daar vervolgens een auto huren is dan weer wel een goed idee! Dat is vaak niet duur en hoef je ook geen hele grote afstanden te overbruggen normaal gesproken. Je kan dan ook heel erg veel van de omgeving bekijken!
Gewoon een leuk huisje daar huren en op pad gaan :).
Zeker als er niet 2-2 gelegen kan worden, vallen bijna iedere all incl hotels gewoon af.

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 12:02

MoniqueT schreef:
Eerlijk gezegd is hier in Spanje mijn ervaring andersom. Vooral Goldcar staat bekend om het alsnog moeilijk doen, ook al heb je alles elders afgedekt. Maar vooruit, eerst maar eens zien waar ze heen gaan, dan kan er altijd weer advies gegeven worden over autohuur :-)

Je hebt absoluut gelijk als je zegt dat dat all-in het moeilijker maakt!

De reisorganisaties die ik noemde maken meestal gebruik van Sunny Cars, ik heb nooit problemen met hun gehad. Ook niet toen ik een keer de auto zelf apart heb gehuurd.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 12:26

Schuur_ schreef:
Als je extra verzekeringen pakt en een extra bestuurder wel ja.

Sowieso bij een huurauto voor je wegrijdt foto’s/video maken en dit liefst in het bijzijn van een medewerker

Goed verzekerd de weg op is toch wel aan te raden, zeker in het buitenland. De kosten lopen echt flink op als je die verzekeringen niet neemt. Ik zou dat dus echt nooit doen / aanraden.

Via Sunnycars is alles super geregeld. Ook via CardelMar kun je heel goed een auto huren, ook een grote aanrader en iets goedkoper dan sunnycars.