Als we nog een leuke reis kunnen vinden, dan kan het ook zo maar zijn dat we dit jaar nog last minute naar Rwanda gaan
maar goed, ik dacht vervuil het topic niet met oostelijk Africa
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar goed, ik dacht vervuil het topic niet met oostelijk Africa
Voor nu staat Namibië bovenaan op de bucketlist en zijn we aan het kijken of we het met werk rondkrijgen of we in 2019 4 weken door Namibië kunnen reizen. We willen dan graag met een 4X4 met daktent op pad. Ik ga dit topic dus ook zeker volgen
en waarschijnlijk meer landen aan de bucketlist toevoegen
. Nu al genoten van jullie verhalen en foto’s ! Dus kom maar door met die Afrika spam
waarom vind je Namibië leuker?
Stinkmodder schreef:In Etosha (op mijn allereerste dag safari) vier van the big five gespot!

.. we zijn niet gezonken.

. Natuurlijk. Dus zij zegt: we rijden wel mee naar het politiebureau en betalen daar. Was nog 50km rijden, maar we moesten toch die kant op. Nou, daar hadden ze toch niet zo'n trek in en toen mochten we doorrijden.
maar wat erg. Pffff
Wij reizen vooral voor het wildlife (vriend is dierentuin dierverzorger en ik doe de fotografie) dus hebben de volgende dingen bezocht:
Iriscope schreef:Ah mijn favoriete vogel, de lilac breasted rollerGave fotos hoor! Ook die met dat welpje is erg mooi.
Jaloers op de mensen die Kenia en Oeganda hebben gedaan! Wij hopen volgend jaar een stuk Zambia mee te pakken. Mijn man moet voor werk naar Lusaka, dus we hopen zelf te gaan rijden ipv vliegen en dan Kafue National Park aan te doen. Mensen die Zambia ervaringen hebben?
vanaf windhoek naar swakopmund en etosha is allemaal verhard en prima te doen denk ik?
Wat is het toch een prachtig land!

Dus dit weekend maar weer even verder zoeken. Ik heb het idee dat Expedia het goedkoopst is. Wat is jullie ervaring?
Als ik het geld had gehad dan was ik ook met Poes mee gegaan op haar Bots trip nu!