Bekeuring in de UK maar kwijt. Wat nu?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Qimm

Re: Bekeuring in de UK maar kwijt. Wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 11:24

Ik vind het op festivals bij de eerste 3 bekers ook moeilijk om ze op de grond te gooien :') Dan zoek ik toch nog vaak een randje of zo waar ik ze op kan zetten. Iets weggooien is zo ontzettend tegennatuurlijk voor mij :=

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 11:29

A3a1 schreef:
Ik zou denken dat Nederland zijn zooi altijd opruimt, als ik dit topic lees. :+
De puinzooi die als een matrasje door Nederland ligt, doet me geloven dat merendeel dat niet vindt....dus ik verdenk ook stel die hier op TS afgeven, dat die gewoon hun troep laten vallen waar het uitkomt.

Overigens, als antwoord op je vraag, ik zou dit bij het consulaat vragen en alle mails erover bewaren, zodat je kunt aantonen dat je wilde betalen.

Ik neem mijn afval altijd mee om het later in de vuilnisbak te gooien.
Mijn zoontje gaat wekelijks met opa door de wijk met een plastic zak om zwerfvuil op te ruimen :)

Schuur_

Re: Bekeuring in de UK maar kwijt. Wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-18 12:12

Doe ik ook tijdens de hond uitlaten. Ik gooi niet random afval op de grond. Alleen nu even in de haast snel snel en pech. Je ziet me ook nergens zeggen dat ik de boete onterecht heb gekregen.

En met affiches bedoel ik dat ze actief laten weten dat er een actie is. Waarom heb je anders die leuke slogan bedacht? En ja, het had veel toffer geweest als meneer de agent me even had gewaarschuwd of mij desnoods alle peuken liet oprapen ofzo.