Niniane schreef:Prachtig.Schotland blijft voor mij echt het mooiste land, zelfs IJsland kan er niet aan tippen.
Eens

Prachtige foto’s van het mooiste land op aarde wat mij betreft

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Wij zijn met ons eigen autootje gegaan, Toyota Aygo haha. We hebben de boot naar Newcastle genomen en vanaf daar gereden naar Glasgow etc.
goeroe schreef:Heel erg mooi. Je foto's kunnen stuk voor stuk zo in een reisgids.
Isabel_k schreef:Prachtig!
Neemt mij weer helemaal mee naar mijn vakantie afgelopen zomerWe hebben ongeveer dezelfde route gedaan, dus dit is even een throwback
Ik vond Edinburgh een stuk leuker dan Glowgow trouwens. Hoe heb jij dat ervaren?
Babootje schreef:Prachtig. Ik heb ooit ook een soortgelijke trip gemaakt. En ook in Edinburgh geweest. Je hebt de sfeer, de kleuren en het aparte licht ook goed op de foto vastgelegd.
We hebben toen ook nog (weet niet precies waar) een groep rendieren bekeken in de highlands.
Wat me wel tegen viel dat sommige plaatsen erg toeristisch waren en overal waar wat (historisch) te zien was stond een hek omheen en werd geld gevraagd.
Nog een tip voor iemand die nog gaat. Het eigen risico op huurauto's is vrij hoog. Koop het af als het mogelijk is want je moet echt je best doen om geen hert op je motorkap te krijgen.
MarijeR schreef:Prachtige foto's!
Ben heel benieuwd, ga er volgende maand heen