[FOTO] Ruig Schotland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 13:32

Niniane schreef:
Prachtig. <3 Schotland blijft voor mij echt het mooiste land, zelfs IJsland kan er niet aan tippen.

Eens :j

Prachtige foto’s van het mooiste land op aarde wat mij betreft <3

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 13:32

Heel erg mooi. Je foto's kunnen stuk voor stuk zo in een reisgids.

Ropa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 13:50

Heel mooi <3

mbkaatje

Re: [FOTO] Ruig Schotland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 14:23

Prachtige foto's.
Schotland staat bij ons ook nog steeds op het lijstje. Ik hou er van.

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 14:26

Stuk voor stuk prachtige platen die ik zo op zou hangen, wat een prachtland <3

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 14:35

Prachtige foto's!
Ben heel benieuwd, ga er volgende maand heen :D

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 14:37

Fantastisch! Staat hier ook op het verlanglijstje. Maar dan een roadtrip met de motor.
Hoe en wat, nog geen idee. Maar wordt ook nog niet volgend jaar, dus ik heb nog even om over na te denken.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 14:38

Oooh wat een geweldige foto’s <3

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 14:47

Prachtig. Ik heb ooit ook een soortgelijke trip gemaakt. En ook in Edinburgh geweest. Je hebt de sfeer, de kleuren en het aparte licht ook goed op de foto vastgelegd.
We hebben toen ook nog (weet niet precies waar) een groep rendieren bekeken in de highlands.
Wat me wel tegen viel dat sommige plaatsen erg toeristisch waren en overal waar wat (historisch) te zien was stond een hek omheen en werd geld gevraagd.
Nog een tip voor iemand die nog gaat. Het eigen risico op huurauto's is vrij hoog. Koop het af als het mogelijk is want je moet echt je best doen om geen hert op je motorkap te krijgen.

Florenc

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 15:16

Citaat:
Wij zijn met ons eigen autootje gegaan, Toyota Aygo haha. We hebben de boot naar Newcastle genomen en vanaf daar gereden naar Glasgow etc.

Helemaal cool, ik zou zo een trip namelijk suuuuper graag eens doen met onze hond. Fijn om te weten dat met eigen auto haalbaar is.

Als je wil, mag je me je planning (mag globaal zijn hoor) zeker eens doorsturen!

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 15:30

Prachtig!

Neemt mij weer helemaal mee naar mijn vakantie afgelopen zomer :) We hebben ongeveer dezelfde route gedaan, dus dit is even een throwback <3 Ik vond Edinburgh een stuk leuker dan Glowgow trouwens. Hoe heb jij dat ervaren?

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-18 14:47

goeroe schreef:
Heel erg mooi. Je foto's kunnen stuk voor stuk zo in een reisgids.

Dankjewel :D Allemaal gemaakt trouwens met een systeemcamera, de Panasonic G80!

Isabel_k schreef:
Prachtig!

Neemt mij weer helemaal mee naar mijn vakantie afgelopen zomer :) We hebben ongeveer dezelfde route gedaan, dus dit is even een throwback <3 Ik vond Edinburgh een stuk leuker dan Glowgow trouwens. Hoe heb jij dat ervaren?

Ik had vooraf heel veel slechte verhalen over Glasgow gehoord. Met dat in ons achterhoofd zijn we er heel erg open in gegaan, en toen viel het ons dus juist wel heel erg mee! Het is wel erg urban en industrieel en de sfeer was echt totaal niet te vergelijken met Edinburgh. Ik vond in z'n geheel Edinburgh wel leuker inderdaad, maar Glasgow was wel erg leuk om eens te zien!

Babootje schreef:
Prachtig. Ik heb ooit ook een soortgelijke trip gemaakt. En ook in Edinburgh geweest. Je hebt de sfeer, de kleuren en het aparte licht ook goed op de foto vastgelegd.
We hebben toen ook nog (weet niet precies waar) een groep rendieren bekeken in de highlands.
Wat me wel tegen viel dat sommige plaatsen erg toeristisch waren en overal waar wat (historisch) te zien was stond een hek omheen en werd geld gevraagd.
Nog een tip voor iemand die nog gaat. Het eigen risico op huurauto's is vrij hoog. Koop het af als het mogelijk is want je moet echt je best doen om geen hert op je motorkap te krijgen.

Wij hebben ook een hert voor de auto gehad :') Wat je zegt over toeristisch heb ik eigenlijk echt helemaal niet ervaren? Alle musea waren gratis in Schotland, wat super leuk is want dan loop je overal even binnen. De kastelen kosten inderdaad wel allemaal geld, maar verder is het vooral natuur en dat was overal gratis?

MarijeR schreef:
Prachtige foto's!
Ben heel benieuwd, ga er volgende maand heen :D

Aaah leuk, heel veel plezier! Hopelijk heb je al wat besneeuwde toppen :D

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 08:46

Prachtige foto's! Schotland is zo ontzettend mooi. Ik ben 13 jaar (auw :') ) geleden in Schotland geweest, en we gaan volgende zomer weer. Ik kan niet wachten :D

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 09:00

Wij zijn er ook open in gegaan inderdaad en ik moet toegeven dat het een mooie rauwe stad was, dat Glasgow. Ik zou er zeker nog een keer teruggaan, omdat wij de pech van het EK hadden. Maar het algemene gevoel van Edinburgh was voor ons beter.

Al heb ik daar niet heel veel van gezien, omdat we er maar 1dag waren en ik die ochtend direct mijn elleboog brak bij St Arturs look out point... :+

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 09:36

Auw! Moest je met de zere elleboog ook weer helemaal naar beneden?!

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 15:31

Jeeeetje wat gaaf, deze gaat op mijn lijstje...