All inclusive zon vakantie, nov, dec, jan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RyanneZarita

Re: All inclusive zon vakantie, nov, dec, jan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 08:01

Canarische eilanden? Ik ben zelf op Fuertaventura en Lanzarote geweest, voldoet wel aan je beschrijving!

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 08:13

RyanneZarita schreef:
Canarische eilanden? Ik ben zelf op Fuertaventura en Lanzarote geweest, voldoet wel aan je beschrijving!

Maar daar heb je echt geen zekerheid op 25+ graden in die periode.. De kans is zeer groot dat het dan maar 18 ofzo is.....

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 08:14

Belangrijk hierin is: hoe ver wil je vliegen?
In een uurtje of 4/5 zit je op de Canarische eilanden, uurtje of 7 Kaapverdië, uurtje of 13 Sri Lanka, etc...

Doutz16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 08:50

Palmera schreef:
sharon488 schreef:
Egypte is heerlijk. En niet onveilig hoor. Binnen het resort en met trips is er niks aan de hand

Dat is toch niet leuk?

Tja smaken verschillen, maar om direct dat is toch niet leuk te zeggen is nogal kort door de bocht he.

Daarnaast ben ik samen met mijn zus naar Egypte geweest en zijn we ook gewoon de straat op gegaan, taxi's genomen en op stap geweest. Dusja :)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 08:59

Egypte staat ook m’n lijstje, voor ooit.... want ik ga daar idd niet enkel op een resort zitten, ik wil dan ook het land zien, naar giseh, Alexandrië, loningsvalei, sfinx, etc etc.
Lijkt me in deze tijd niet verstandig

Loody

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 09:14

moonsparkle schreef:
Wat is betaalbaar? Florida is soms via tui ook erg goedkoop en daar is het echt zomers. Kaapverdie is niet erg spannend wel erg warm. Denk dat Egypte wel een van de goedkopere opties is maar inderdaad ik wil ook altijd graag zelf op pad.

Florida is prachtig maar in de wintermaanden is het daar frisjes hoor.
Ik ben er in oktober en december geweest, en het is daar dan niet erg warm.

Overdag een graad of 18 en s'avonds is het echt warme vesten en lange broekenweer. ;)

Kaapverdische eilanden is lekker in deze periode..
Maar alleen als je helemaal niets wilt doen behalve zonnen :)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 09:21

iirrssjjee schreef:
RyanneZarita schreef:

Maar daar heb je echt geen zekerheid op 25+ graden in die periode.. De kans is zeer groot dat het dan maar 18 ofzo is.....

Nee hoor, Op Gran Canaria kan het dan ook rustig 30 graden zijn.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 10:20

Sri Lanka aan de westkust.Aan de oostkust is dan de natte moesson.Of Goa in India.Maar dan moet je wel een India-fan zijn.Overigens,Bali werd hier genoemd,maar in onze winter is het regentijd in Indonesie.Warm blijft het dan wel.

connie64

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 10:22

anjali, wij zijn 4 weken in januari naar bali geweest en zeggen en schrijven 2x regen gehad, die overigens zeer welkom was ;)

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 10:29

Ik vlieg deze week naar Cyprus. Daar heb ik voor gekozen in oktober omdat het daar het enige land is waar je 99 % kans hebt op mooi weer. Alle eilanden onder spanje zoals Kreta, Gran Canaria kan het ook al 18 graden zijn in oktober. Gran Canaria is op dit moment 20 graden.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 15:29

Loody schreef:
moonsparkle schreef:
Wat is betaalbaar? Florida is soms via tui ook erg goedkoop en daar is het echt zomers. Kaapverdie is niet erg spannend wel erg warm. Denk dat Egypte wel een van de goedkopere opties is maar inderdaad ik wil ook altijd graag zelf op pad.

Florida is prachtig maar in de wintermaanden is het daar frisjes hoor.
Ik ben er in oktober en december geweest, en het is daar dan niet erg warm.

Overdag een graad of 18 en s'avonds is het echt warme vesten en lange broekenweer. ;)

Kaapverdische eilanden is lekker in deze periode..
Maar alleen als je helemaal niets wilt doen behalve zonnen :)

Wij hebben er 14 jaar geleden op 2e kerstdag met 30 graden op Miami beach gelegen :+

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 15:35

Ik wou net zeggen, loody, dan ben je zeker in de buurt van Orlando geweest?
In Zuid Florida is echt het echt wel lekker weer ‘s winters. Niet voor niets dat alle pensionado’s uit Noord USA en Canada daar overwinteren.
Maar natuurlijk kun je ook pech hebben en zakt er een winterdepressie net te ver naar het zuiden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 15:46

Palmera schreef:
sharon488 schreef:
Egypte is heerlijk. En niet onveilig hoor. Binnen het resort en met trips is er niks aan de hand

Dat is toch niet leuk?

Vind jij.... ;)

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 15:49

Kaapverdie :)
Lekker zon zee strand en niks doen. 6.5 uur vliegen, ligt aan welk eiland maar Boa Vista zonder tussenstop 6.5 :)

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 15:53

Wij zijn in mei naar Egypte geweest, schitterend resort gehad waar we niet vanaf zijn geweest behalve voor een excursie. Hoefde ook niet, wij wilden een weekje relaxen en dat was heerlijk. Mooi hotel gehad, supermooie zwembaden, heerlijk weer, goed eten, niks mis mee :-)

CarolineCF

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 08:25

Loody

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 08:47

Fitzroy schreef:
Ik wou net zeggen, loody, dan ben je zeker in de buurt van Orlando geweest?
In Zuid Florida is echt het echt wel lekker weer ‘s winters. Niet voor niets dat alle pensionado’s uit Noord USA en Canada daar overwinteren.
Maar natuurlijk kun je ook pech hebben en zakt er een winterdepressie net te ver naar het zuiden.

Door heel Florida, Orlanda, Palm beach, Miami Beach, everglades.

2 jaar achter elkaar geweest en brrrr vond het koud :brr:

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 12:28

Ik lees ook mee :D

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 14:25

Wij waren dit jaar de laatste week van januari in Egypte en toen was het 's avonds wel echt koud hoor. M'n vader had zn winterjas mee, omdat ie die aan had onderweg naar het vliegveld en die heeft ie ook elke avond aangehad. Overdag was het prima te doen als de zon scheen, maar als er even een wolk voor zat was t ook erg fris.
Komend jaar gaan we weer, alleen dan wel 1.5 maand later ook op aanraden van het personeel qua weer.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 14:33

Wij hangen nu in Suriname. Paramaribo.
All inclusive kennen ze niet echt. Maar we hebben top weer gehad en mooie dingen gedaan. Wel iets duurder denk ik..

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 15:10

Klopt in april was Egypte in de avond ook wel kil. Kon je wel een vestje gebruiken.

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 15:51

Egypte, Kaapverdië, Thailand, de Antillen. Als je uitstapjes wilt maken zou ik voor een van de laatste twee gaan, wil je lekker een week niksen in een resort kies dan voor een van de eerste twee :Y) Afhankelijk wat je precies zoekt en hoelang je wilt vliegen. Die site die hier al is langs gekomen (https://www.waarschijntdezonwel.nl/) is wel een mooie om wat inspiratie op te doen.

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 16:15

Egypte! Wij zijn afgelopen zomer naar Premier le Reve geweest in Sahl hasheesh ( Hurghada) en dat was werkelijkwaar fantastisch! Een prachtig huis rif, excellent service , en het eten was heerlijk! Het hele hotel was ontzettend schoon, en ik heb ook niemand gehoord over buik klachten. Ook lekker, het is only adults.
Wij hebben toen een snorkel trip gedaan van een dag, maar konden ook gewoon uitjes naar Luxor en Caïro boeken.

Buiten het hoogseizoen zijn landen als Mexico , Dominicaanse republiek, ABC eilanden, of Bali ook goed te betalen.