Dagje weg, attractiepark?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Dagje weg, attractiepark?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 18:01

De Bob is niet permanent gesloten, alleen voor groot onderhoud.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-18 18:27

Over 3 weken vast nog niet klaar :D

Ik ga vanavond eens even alles uitspitten!

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 18:34

Phantasia is superleuk! Hele leuke achtbanen. Ook niet zo ver over de grens. :)

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 19:06

Jaa de Efteling :D
Ben er gek op. Ik ben zelf gek op de vliegende Hollander, baron durf ik niet dus kan ik niks over zeggen :+

Wel jammer van Bob, vond die vroeger altijd leuk. En Fata Morgana vind ik ook altijd leuk om mee te maken, wel jammer dat die ook nog gesloten is.

Vergeet Vila volta ook niet!

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 19:22

Efteling is superleuk. De Vliegende Hollander gaat deze winter ook weer dicht (december, januari en februari). Bij heel erg slecht weer (vorst, onweer, storm) kunnen ook de andere achtbanen (tijdelijk) gesloten zijn. Vogel Rok is wel bijna altijd open. Dat is een achtbaan in een gebouw.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 19:24

Kalkar is hier om de hoek, is echt voor kleintjes en geen achtbanen. (Alleen een wildwaterbaan)

Hier aardige pretpark freaks en Phantasialand staat met stipt op nummer 1! Wat een vet park is dat!

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 19:34

Phantasialand is zeker de moeite waard. Iets verder rijden, maar fantastische achtbanen en super toffe overige attracties.

dalena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 19:36

Inderdaad Efteling! Zeker als je er nooit bent geweest! :D

Neem anders eens in kijkje in dit topic: [BEU] Pretparken & uitjes.

Mijn favo achtbanen waar ik in ben geweest zijn trouwens Taron in Phantasialand en Fenix in Toverland <3 als achtbaanfan raad ik deze iedereen aan!

Laatst bijgewerkt door dalena op 24-09-18 19:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 19:40

Niet bijgelezen dus weet niet of hij al genoemd is. Is wel wat verder weg, maar ik ben echt heel erg fan van Europapark (in duitsland). Echt een tof park!

Chabby

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 19:42

xLianneeee schreef:
Efteling! ontzettend mooi en leuk gethematiseerd park. Telt 5 achtbanen (eigenlijk 6, maar 1 is gesloten) en Heeft verder nog leuke attracties zoals droomvlucht, symbolica, halve maen en piraña. Anders misschien phantasialand of europapark, maar dat is wel een stukje verder rijden ;)

Welke is er gesloten? Ik ga van het weekend. Wel is waar in een rolstoel, dus ik weet sowieso niet of ik in ze allemaal kan.

dalena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 19:44

Chabby schreef:
xLianneeee schreef:
Efteling! ontzettend mooi en leuk gethematiseerd park. Telt 5 achtbanen (eigenlijk 6, maar 1 is gesloten) en Heeft verder nog leuke attracties zoals droomvlucht, symbolica, halve maen en piraña. Anders misschien phantasialand of europapark, maar dat is wel een stukje verder rijden ;)

Welke is er gesloten? Ik ga van het weekend. Wel is waar in een rolstoel, dus ik weet sowieso niet of ik in ze allemaal kan.

https://www.efteling.com/nl/park/inform ... -onderhoud :)

xLianneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 23:04

Chabby schreef:
xLianneeee schreef:

Wat hier boven word genoemd! Sinds kort is er een virtual reality versie van de droomvlucht. Daar kan je niet in met rolstoel (veiligheid/ontruiming). Maar met de VR kan je hem helemaal beleven met je vrienden en familie die in de attractie zit! Is een tip, misschien de moeite waard :)