Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SdaphneS schreef:Wat een mooi eiland!
Vooral foto drie spreekt mij aan. Mooi vastgelegd.
Met welke vliegtuigmaatschappij ben je hier naar toe gevolgen?
Skippy01 schreef:Rije schreef:Wat een fantastische platen! Ik begrijp dat dit nog relatief rustige (=niet te toeristische) eilanden zijn? Dat klinkt wel aantrekkelijk. Wij willen graag nog een keer naar een zonnig eiland, maar harde eis is géén poeha, heisa, massatoerisme en gedoe is
Er is wel toerisme hoor, maar niet zulk massa-toerisme. Op Corfu hadden wij destijds vooral Italiaanse toeristen. Geloof dat ik er misschien een handjevol Hollanders en een Belg gezien heb![]()
Zakynthos zaten wel wat meer Nederlanders, iets toeristischer, maar ook heel goed te doen, geen massa, geen enorme zuipfestijnen overal waar de Britten en de Hollanders erg goed in zijn en waardoor Ibiza voor mij best tegenviel...
Tussen Corfu en Zakynthos zou ik altijd Corfu kiezen overigens wel, voelde authentieker.
Fitzroy schreef:Hoe kon het vliegen bij jou goedkoop zijn? Ik betaal 435,- per ticket en kon niet goedkoper dan 600,- voor 2 zonder bagage en mét tussenstop op Volos. Dus ben benieuwd hoe jij dat gefixt hebt. Kefalonia is juist duurder om op te vliegen dan bv Corfu of Zakynthos.
yvje86 schreef:Ik ben er zo'n 10 jaar geleden geweest.
Helaas heb ik er een van de meest verschrikkelijke vakanties gehad.
Ik had vanaf dag 1 vreselijke heimwee en zat ik ook nog eens de hele week zonder koffer gezien deze kwijt is geraakt op Schiphol.
Helaas heb ik dus niet echt van de schoonheid van het eiland kunnen genieten.
Fitzroy schreef:O, oke. Het was een pakketreis, dan snap ik het. Ik boek alleen losse tickets en de accommodatie rechtstreeks bij de eigenaar.
Lauriannnn schreef:Wauw mooi Zeg. Ik ben net terug van Zakymthos. Hebben nog gedacht aan een dagje erheen te gaan met de boot maar is er niet meer van gekomen. Beetje spijt van na deze foto's.
Ik vond op zakynthos de zwerfdieren ook heel erg meevallen. Alle honden hadden halsbanden om en liepen met de eigenaar mee en 2 dode katten langs de weg gezien en dezelfde avond waren ze al weggehaald. Was ook een drukke weg voor die arme beestjes.